Iemand uit de omgeving Enschede die naar de meeting komt en onderdelen voor me mee zou kunnen nemen? Vergoeding kunnen we het vast wel over eens worden denk ik!
Reageer om dit topic niet teveel te vervuilen even via de PB s.v.p.!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
he jongens
lang geleden dat ik ben geweest.. maar zoals jullie gelezen hadden heb ik gin ax meer helaas maar mijn nieuwe saxo bevalt zker goed. miskien kom ik hem wel ff showen en heb nog ax spulletjes te koop.. onderandere type 1 agterklep dynamo en startmotor nog kleine dingen geloof ik ook. ik ben van de partij tot dan jongens
groetjes
alleen wie het aandurft om te falen, krijgt de kans om te slagen..
2Black wrote:Zeg... is de vorige keer nog in aanbouw zijnde Burger King al open?
Een dubbele Whopper als ontbijt lijkt me wel wat! Met een grote chocolade shake!
Nieuw! Per 1 april 2009 zal er bij het AC Restaurant Nieuwegein een nieuwe Burger King ® geopend worden. Vanaf dan kan u ook op de A27 genieten van de American Burgers!
Joost wrote:
Nieuw! Per 1 april 2009 zal er bij het AC Restaurant Nieuwegein een nieuwe Burger King ® geopend worden. Vanaf dan kan u ook op de A27 genieten van de American Burgers!
Ikheb net de GT nagelopen op fusees omdat ik weer geluid hoorde, maar dit bleek alweer t kapje te zijn dus de GT is veilig gekeurd om zondag op de meeting te verschijnen! woohoo
toch al weer 6 maanden geleden..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
beefy wrote:met een verse koppaking naar n'gein meeting rijden. 250km ongeveer. is dat een goed idee?
grtzz beefy
issie meteen goed ingereden
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
beefy wrote:met een verse koppaking naar n'gein meeting rijden. 250km ongeveer. is dat een goed idee?
grtzz beefy
issie meteen goed ingereden
dat dacht ik ook
De pimp rijdt opzich wel heerlijk, maar ik heb nog steeds trillingen in mijn stuur, en hij moet naar de keuring en het zou kunnen dat die tegen zondag verlopen is