redscorpionstings wrote:waar zien jullie de teller lopen had nie geweten grrrrrr Emile :darkangel
Weet je wat hey? Anders doe je je ogen ff open, dan zie je t vast wel
Je zou bijna gaan denken dat Emile BLONT is hey
Ennuh...Dennis, je MOET echt ff een foto maken van je auto MET sticker
Dennis geef die arme vrouw geen franse trauma of heb je genoeg geld voor de psygoloog ik dacht dat hij japans sprak maar gaat naar de fransen hahahahaha
bah VIESPEUKEN,GLUURDERS,ZONDAARS, in de bijbel staat gij zult uw buurvouw nog de vrouw van uw naaste niet begeren, nou ik gooi de eerste steen heus niet hoor.
Dat is zo'n dik en zwaar ding, het lijkt op een boek geloof ik,
en je kan er Emile heeeeeeeeeeel goed mee op z'n KOP rammen :firedevil :firedevil :firedevil :firedevil :firedevil
Ennuh...Emile...ga mij nou nie vertellen dat je DIT topic nooit bekijkt...
Volgens mij zit jij ook elke dag weer achter je laptopje te hopen op
een nieuwe "spannende" foto met je broek op de knie?n :drinka :alcoholic :ainim :sagrin
Sorry, ik dwaal af....
Hee jongens vergeet mijn leeftijd niet he!! Toen er nog aan de :drinka t**t gedronken werd.
Deed ik al wat anders :sacool :firedevil Dus these pics dont impress me much hahahahahaha :sasmokin :king
grrrrrrrrEmile :darkangel
redscorpionstings wrote:Deed ik al wat anders :sacool :firedevil Dus these pics dont impress me much hahahahahaha :sasmokin :king grrrrrrrrEmile :darkangel
zooo oke speciaale pic voor emile
pic verwijderd
DIT IS KWETSEND EN NIET GEWOON BEDOELD
nee picture was gewoon harstikke leuk jongens!!!
Last edited by rijndenn on WedJul23, 2003 9:44:52 PM, edited 1 time in total.
Mannen van de AX club ,In de bijbel staat laat je niet verleiden door vreemde :bloody Goden,maar wees stand vastig ,Hij zit ons lekker te maken met zijn crx ,Maar wij blijven trouw aan de citrosport,AX ook als is er niet veel voor ons gefabriceerd
Grrrrrrrrrr Emile Your :darkangel
De wonderen zijn de wereld nog niet uit ,nog even en rijndert bekeert zich tot de Ax glorie ,Hij toont berouw en noemt zijn zondige wagen een wrak nu nog een AX of TIARA en de knappe dame erbij en je bent top
grrrrr Emile :darkangel
P.s rijndert ik weet precies wat je mee maakt ik ben je voor geweest
ruil je honda in voor het LICHT gewicht en je portemenee zal niet lichter worden
Rijndenn !!! Waneer komen er nieuwe fotos!! Ik moet toe geven tegen deze vrouwelijke schoonheden maak ik geen kans ,Ik krijg meteen de zeden delikt aan mijn broek ,Euh op mijn verzoek heb je geen knappere
oudere dame die wil posen?
Grrrrrrr Emile :darkangel
Rijndenn, je bent weer goed bezig jongen, met alw??r mooie foto's.
Keep on goin' like thiz mate ! :alcoholic :alcoholic :alcoholic :tongue :wink
Ennuh...Emile, als je "oudere" dames wilt, ga dan ff op zoek naar
een bejaardentehuis op internet ofzow...
Wie weet hebben die ook wel leuke foto's op hun site :bloody :grim :bloody
Volgende week weer nieuwe "mooie" foto's Dennis?