
Naam is dus Hans, woon en studeer in Groningen, en heb me laatst een Citroën AX 1.1i TGE aangeschaft uit 1990. En dat voor maar 250,-
Na een week kwam ik er achter waarom het maar 250,- was. Hij raakte overhit en de reparatie was 200,-. Bleken ook nog de voorklauwen vast te zitten door ouderdom/roest.
Dampretourslang lek, maar dat kan ik zelf wel.
Onder twee foto's zoals ie nu is. Ben toch echt wel van plan er wat leuks van de gaan maken, die wieldoppen bijvoorbeeld kunnen ook nét niet



Dit is de lijst van dingen die nog moeten gebeuren om mee te beginnen.
AX onderhoud
-Benzine lekkage bij voltanken (benzineretourslang)
-Sloten KLAAR
-Blower e.d (3 standen schakelaar controleren)
-V-snaar (afgestelt, staat weer strak) KLAAR
-Dopje ruitenvloeistof KLAAR
-Remmerij KLAAR
-Schakelpook vastzetten
-Koeling motor KLAAR
-Remklauwen voor reviseren KLAAR
En dit is net vervangen

Vervangen
Nieuw
-Verdeelkap
-Rotor
-Thermostaat
-Slang onder thermostaat
-Sloten links & rechts
-Ruitenwisser voor
-Remblokken voor
-Remschijven voor
2deHands
-Spiegel rechts
-Ruitenwisservloeistofdopje
In twee weken tijd al een aardig lijstje afgewerkt, als dit zo doorgaat is ie in no-time weer als nieuw
