hallo
ik heb ook een ax 1.4 GT gehad ( jammer genoeg weg gedaan om dat de bodum er uit viel )
maar ik heb toen een ecu van een peugeot 205 xs er in gezet in kreeg veel meer vermogen
en nu heb ik een 205 xs maar daar zit gewoon de zelfde ecu in als in die ax orgineel zat weet iemand of er verschilende ecu s zijn
205 xs heeft als t goed is dezelfde motor dus zal ook wel dezelfde ECU hebben
maar er zijn vele 1.4 bosch ECU's.
IIg een roze 745 en een grijze 705, waarbij de laatste als het goed is minder pk's levert, maar op hetzelfde blok zit.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik denk niet dat het in PK's veel scheelt, de 705 is nl. in de GT geleverd, door het leveringsprogramma heen heeft die volgens de specs altijd 75 pk gehad.
Ze zijn ook gewoon uitwisselbaar, in de serie 705 en 745 zitten er nog een paar. Op de site van Bosch kun je checken welke nog meer. Mijn 745 levert wel iets meer aangezien die gechipped is.
Bossie wrote:Ik denk niet dat het in PK's veel scheelt, de 705 is nl. in de GT geleverd, door het leveringsprogramma heen heeft die volgens de specs altijd 75 pk gehad.
Ze zijn ook gewoon uitwisselbaar, in de serie 705 en 745 zitten er nog een paar. Op de site van Bosch kun je checken welke nog meer. Mijn 745 levert wel iets meer aangezien die gechipped is.
Toch lijkt er wel wat verschil in te zitten, tussen de 745 en 705 en de andere. sowieso is er ook nog die bruine, de TRS ECU (weet ff geen nummer) maar die levert wel minder PK's.
Leuke is ook nog eens trouwens dat het per jaar in de (NL) folders wel eens verschilt, het aantal pk's. Iig type 1, type 2 weet ik niet.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha de snelste ECU, nou degene met pootjes denk ik