ik wil mijn remvloeistof vervangen. nu kan ik overal lezen hoe dat moet, en mijn buurman heeft hier ervaring in en helpt mij dus. zit ik nog met 1 belangrijke vraag. Welk type vloestof moet ik gebruiken? DOT3,4,5? Ik heb een AX uit 1993.
wie kan mijn helpen?
welke remvloeistof????
Moderators: denny, vtspower, webmasters
dot 4
voor 5 moet je je hele remsysteem vervangen, die olie vreet je hele oude systeem op en gaat dus lekken.
voor 5 moet je je hele remsysteem vervangen, die olie vreet je hele oude systeem op en gaat dus lekken.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
en voor 5.1 moet je hoofdremcilinder vervangen worden, want die trap je dan kapot...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
RVS vervangen?
Bedoel je niet KVS, oftewel koelvloeistof?
Als je de boel volledig aftapt, gaat er zo'n 4,5 liter in.
Gewoon een kan van 5 liter kopen en je hebt er genoeg aan.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ik denk niet dat het gaat over koelvloeistof in een remmen topic schatMNM(tm) wrote:RVS vervangen?
Hij zal wel remvloeistof bedoelen, waar die dan idd de verkeerde afkorting voor gebruikt
Maaruhm ik had mijn remleidingen van voor naar achter vervangen en nog niet eens een 1/3 litertje gebruikt, dus een liter lijkt me meer dan voldoende.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).