
Veel rijplezier gewenst!
Gr. Marco
Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee heb er zelf niet onder gekeken, maar keurmeester zei inderdaad dat de wagen er nog goed uitzag. Moet wel zeggen dat ik zelden zo nerveus ben geweest tijdens de keuring, maar het was gelukkig nergens voor nodig.FoxHunter wrote:heb je er zelf ook nog ff onder gekeken??? Echt strak, ben er trots op, maar heb ook spijt !.. Had niet anders verwacht! Gelukkig dat ik vrijdag nog de uitlaat voor je in orde heb gemaakt
Wielkasten zijn door een van de vorige eigenaren wat ruimer gemaakt, en ik heb bijna geen last van aanlopen. Soms als je met 2 man in de auto de bocht wat harder neemt dan normaal wel. Passagiers op de achterbank moet je in ieder geval niet meenemen.Mastenhose wrote:Heb jij met 195'ers geen last van aanlopers in de achterwielkasten?
OK, mijne loopt heel af en toe aan bij drempels, op standaard rijhoogte. Wil 'm op den duur wel verlagen, maar ff kijken dat het niet continue aanlopers veroorzaakt, daar zit ik niet zo op te wachten namelijk!Popmart wrote:Wielkasten zijn door een van de vorige eigenaren wat ruimer gemaakt, en ik heb bijna geen last van aanlopen. Soms als je met 2 man in de auto de bocht wat harder neemt dan normaal wel. Passagiers op de achterbank moet je in ieder geval niet meenemen.Mastenhose wrote:Heb jij met 195'ers geen last van aanlopers in de achterwielkasten?