Denny Lambrechts (AX SPORT '87)
Moderator: webmasters
hahaha. werd vast tussendoor gestoort op mijn werkJoost wrote:jij bent wel heel optimisch

Ja duff, een bisonkit koppakking ja. Instant tack techniek. Was nog best een gehannes om dat in een keer recht op het onderblok te krijgen.
Afhankelijk van de toeren die ik draai wisselt het volume van mijn verbrandingskamers nu ook. Bij 6000 toeren heb ik nu door de elasticiteit van de kit een 1600. Enige nadeel is dat ik dus het gevoel heb dat er bougievonkjes ontsnappen en hij daarom niet echt aan zijn vermogen kan komen.
ik gebruik die blaauwe en die zijn nogal duur. Das dus op zich wel balen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
bisonkit rules
geen problemen gehad op malmedy. alleen een gebrek aan grip, wordt eens tijd voor nieuwe banden zonder stukken uit het loopvlak.
foto's volgen nog wel
bij deze een fototje met dank aan Neil Kamperbeek.


geen problemen gehad op malmedy. alleen een gebrek aan grip, wordt eens tijd voor nieuwe banden zonder stukken uit het loopvlak.
foto's volgen nog wel
bij deze een fototje met dank aan Neil Kamperbeek.

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Mooie fotos denny!!!
Laatste overstuur aan t terug sturen. gaaf hoor, ging dus goed?
Laatste overstuur aan t terug sturen. gaaf hoor, ging dus goed?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja, zolang de bisonkit het houd wel.
Maar binnekort snel APK en dan gaat dit hart er toch uit plaats maken voor een blokje waar ik grote verwachtingen van heb.
Daarnaast is op malmedy gebleken dat de veren te zacht zijn. Bij de heuvelklim had ik er niet zo'n last van maar hier wel. Dus wil wat harder. makkelijkste oplossing is dus coilover te gaan. kan ik nl makkelijk veersterktes testen.
verder had ik licht last van bumpsteer. dus dat betekend dat de stuurarmen ook losgeslepen gaan worden om 3cm (zoveel als verlaging) lager teruggelast te worden.
Eerst worden de kostenloze dingen gedaan daarna wordt gekeken of er uberhaupt budget is voor de rest.
Nieuwe banden zijn ook belangrijk. ik mis hele happen rubber uit de banden.
Maar binnekort snel APK en dan gaat dit hart er toch uit plaats maken voor een blokje waar ik grote verwachtingen van heb.
Daarnaast is op malmedy gebleken dat de veren te zacht zijn. Bij de heuvelklim had ik er niet zo'n last van maar hier wel. Dus wil wat harder. makkelijkste oplossing is dus coilover te gaan. kan ik nl makkelijk veersterktes testen.
verder had ik licht last van bumpsteer. dus dat betekend dat de stuurarmen ook losgeslepen gaan worden om 3cm (zoveel als verlaging) lager teruggelast te worden.
Eerst worden de kostenloze dingen gedaan daarna wordt gekeken of er uberhaupt budget is voor de rest.
Nieuwe banden zijn ook belangrijk. ik mis hele happen rubber uit de banden.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Denny 
Wees er nu maar bij op de volgende slalom he:D!
Ennuh, ik vind het lief dat je aanbied een rondje sport te doen, om verschil te zien maaruhm, dat durf ik niet hoor
Ik begrijp dat ie overstuurt is + veel body roll en dat vind ik doodeng. Kan ik er wel een rondje in rijden maar dat zal dan stapvoets gaan
Me eigen auto aan puin rijden tot daar aan toe maar de auto van een ander...

Wees er nu maar bij op de volgende slalom he:D!
Ennuh, ik vind het lief dat je aanbied een rondje sport te doen, om verschil te zien maaruhm, dat durf ik niet hoor
Ik begrijp dat ie overstuurt is + veel body roll en dat vind ik doodeng. Kan ik er wel een rondje in rijden maar dat zal dan stapvoets gaan

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
hahaha. Hij heeft nergens last van hoor. Hij rolt een beetje. dat betekend dat je met je gaspedaal en rem kan regelen of je voor onder/overstuur gaat of neutraal. Hij is verder zo stabiel als het maar zijn kangrietje wrote:Denny
Wees er nu maar bij op de volgende slalom he:D!
Ennuh, ik vind het lief dat je aanbied een rondje sport te doen, om verschil te zien maaruhm, dat durf ik niet hoor
Ik begrijp dat ie overstuurt is + veel body roll en dat vind ik doodeng. Kan ik er wel een rondje in rijden maar dat zal dan stapvoets gaanMe eigen auto aan puin rijden tot daar aan toe maar de auto van een ander...

desnoods doe je er maar een rondje naast

Heb trouwens alweer een kapotte aandrijfas. Daar word ik zo langzamerhand ook erg moe van. misschien eens gewoon nieuwe originele kopen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
denny wrote:
hahaha. Hij heeft nergens last van hoor. Hij rolt een beetje. dat betekend dat je met je gaspedaal en rem kan regelen of je voor onder/overstuur gaat of neutraal. Hij is verder zo stabiel als het maar zijn kan.
desnoods doe je er maar een rondje naast.


Ik rij eerst wel rondje mee


=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).