Plaat schakelaars elektrische raambediening

Alles wat in de auto zit en niet elektrisch is.

Moderator: webmasters

Punaxio
AX Master
AX Master

Post by Punaxio »

Kan het kloppen dat ik de knopjes voor de elektrische ramen links onder het stuur heb zien zitten op een foto? Of zijn dat schakelaars voor iets anders ....

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Punaxio wrote:Kan het kloppen dat ik de knopjes voor de elektrische ramen links onder het stuur heb zien zitten op een foto? Of zijn dat schakelaars voor iets anders ....
Dan heb je dat waarschijnlijk in de auto van Citrosan gezien, die heeft zelf de hele boel verbouwd en daar zitten ze dus bij hem.
Daar zitten normaal de mistlampschakelaar en de dimmer voor de tellerverlichting.
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Punaxio
AX Master
AX Master

Post by Punaxio »

CitroCin wrote:
Punaxio wrote:Kan het kloppen dat ik de knopjes voor de elektrische ramen links onder het stuur heb zien zitten op een foto? Of zijn dat schakelaars voor iets anders ....
Dan heb je dat waarschijnlijk in de auto van Citrosan gezien, die heeft zelf de hele boel verbouwd en daar zitten ze dus bij hem.
Daar zitten normaal de mistlampschakelaar en de dimmer voor de tellerverlichting.
Kijk aan... Dat was het ... Kon me ook niet meer herinneren op welke foto ik dit gezien had :P

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Je kunt ze ook naast je koplampversteller plaatsen. Bereikbare plek en weinig gedoe met kabels trekken.
AX GTI '91

Post Reply