ik zat mij af te vragen,
als je de ax een 4 cm verlaagt voor en achter, krijg je dan al last van verkeersdrempels? moeten naar mijn idee dan wel hele stijle drempels zijn...
hoeveel grondspeling is er normaal bij een ax? voor en achter?
want als je daar nou eens een stelling van pythagoras op los laat, kom je toch wel op een stijl drempeltje? (moet natuurlijk eerst de waardes weten)
maar omdat een ax van zichzelf toch wel vrij hoog op z'n wiellen staat...
gaarne uw mening
last van drempels bij verlagen/ grondspeling?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
4cm verlagen geen enkel probleem. Hoef je geen ingewikkelde formules op los te laten. Verlagen icm met van die extreem lage " tuning " bumpers. Dat geeft problemen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
en de speling zit dan vooral in je uitlaat, die raakt best veel
maar dan wel met meer dan 4cm
maar dan wel met meer dan 4cm
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).