Grietje
Moderator: webmasters
dat is onzin.DuFF wrote:bij uitkloppen komt uitslijpen/ extreem uitrollen en plamuren van pas.
tevens is opnieuw spuiten van de wielkasten en omtrek noodzakelijk.
zover ga jij het toch niet doen? dan blijft het gewoon uitrollen heten.
Ik ga me kasten uit kloppen
En hoe MET EEN HAMER DAT HEET DUS KLOPPEN WANT ROLLEN GAAT ZO LASTIG MET EEN HAMER HE????????
Wie zegt dat ik jouw zo benoemde term' uit kloppen' bedoel en niet gewoon het werk woord kloppen?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
POh en die kl*te GT is te koop, liefst binnen een dag halen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Dat kan toch niet, na al je werk eraan! Ik heb zo ook mijn moment gehad dat ik het ECHT ZWAAAAAAAAAAAAAAAR gehad had met mijn GTI. Laat hem desnoods nog een weekje of 2 staan zonder er zelfs naar te kijken terwijl je met je keefje rijdt. Als ik geen zin meer had in mijn GTI liet ik hem ook ff staan tot ik gekalmeerd was. Of schop wat tegen zijn banden, deed ik ook weleensgrietje wrote:POh en die kl*te GT is te koop, liefst binnen een dag halen
Je mag nu echt niet opgeven hoor!! Ik zou het iig ontzettend gaaf vinden moest je het projectje nu ook succesvol afwerken
AX-kopen is verslavend.
ik word gewoon gestoord er van
maar, goed nieuws... hij rijd!
net naar tankstation gereden en weer terug.
Banden lopen aan (goh verassing!!) maar drempels zonder problemen!
koppelingskabel nog ff vervangen omdat de oude ontzettend verrot was ennuh... nou koppelt ie echt heeeeel licht!
Verder liep ie geweldig en dat geluid.....
Maja:
- rempedaal is sompig
- achterwiel loopt flink aan
- ik hoorde van alles rammelen achter maar er ligt ook heel veel los in dus ik weet niet of t de troep was of iets ergers....
- halve dash ligt nog uit elkaar
- koplampen staat water in en schijnen naar timboektoe
maar, goed nieuws... hij rijd!
net naar tankstation gereden en weer terug.
Banden lopen aan (goh verassing!!) maar drempels zonder problemen!
koppelingskabel nog ff vervangen omdat de oude ontzettend verrot was ennuh... nou koppelt ie echt heeeeel licht!
Verder liep ie geweldig en dat geluid.....
Maja:
- rempedaal is sompig
- achterwiel loopt flink aan
- ik hoorde van alles rammelen achter maar er ligt ook heel veel los in dus ik weet niet of t de troep was of iets ergers....
- halve dash ligt nog uit elkaar
- koplampen staat water in en schijnen naar timboektoe
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Das toch al goed! Proficiat
Zo ben ik onlangs ook gaan tanken tijdens een testritje
Bestuurdersstoel er gewoon los in gezet
halve dashboard uit elkaar
losse bekabeling
VOL rommel en gereedschap
1 werkende koplamp
verschillende wielen
resonerende uitlaat
1 niet-werkende pinker
vloermat aan beide kanten los
en ik wist niet zeker of hij onderaan de vulhals geen benzine ging lekken bij het tanken (was goed)
Zo ben ik onlangs ook gaan tanken tijdens een testritje
Bestuurdersstoel er gewoon los in gezet
halve dashboard uit elkaar
losse bekabeling
VOL rommel en gereedschap
1 werkende koplamp
verschillende wielen
resonerende uitlaat
1 niet-werkende pinker
vloermat aan beide kanten los
en ik wist niet zeker of hij onderaan de vulhals geen benzine ging lekken bij het tanken (was goed)
AX-kopen is verslavend.
haha ja dat laatste was ik ook bang voor. na t tanken nog ff onder de auto gekeken... nah geen lek, mooooi dan heb ik die tank goed terug gehangen haha!
maja dat aanlopen is gewoon k*t. wielen zijn gewoon te breed, kan er niets anders van maken. Die remmen komt wel goed als ik ff hulp heb met ontluchten, daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
Ik denk wel dat ik hem voor nog iets lager zet... hij stond nu beetje achterover vond ik...
Trouwens op de terug weg van die tanken reed ik langs een groep politiemensen. moest ik nog voor hun neus wachten op een van rechts komende auto. Tering bede in de auto, geen gordel, ding loopt lekker onregelmatig stationair, koplampen niet afgesteld, super hard geluid, alle ramen beslagen hahaha :P
maja dat aanlopen is gewoon k*t. wielen zijn gewoon te breed, kan er niets anders van maken. Die remmen komt wel goed als ik ff hulp heb met ontluchten, daar maak ik me niet zoveel zorgen om.
Ik denk wel dat ik hem voor nog iets lager zet... hij stond nu beetje achterover vond ik...
Trouwens op de terug weg van die tanken reed ik langs een groep politiemensen. moest ik nog voor hun neus wachten op een van rechts komende auto. Tering bede in de auto, geen gordel, ding loopt lekker onregelmatig stationair, koplampen niet afgesteld, super hard geluid, alle ramen beslagen hahaha :P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
en nog meer positief GT nieuws hihi
verzekering geregeld, ik betaal nu nog maar de helft van wat ik deed (en nu vind ik het ineens veel minder erg om een auto 'erbij' te hebben die veel stilstaat...)
En spoorverbreders vanochtend aflaten draaien. viaviaviavia aan een super klein metaalbewerkingsbedrijf uitgekomen. Ik ga ze nu monteren, dus wie hoopt ermee dat dat genoeg is? Ik tik het randje van de bumpersteun voor de zekerheid ook nog om......
Dan scheen hier net de zon dus ik vind het poetsweer.. offff, ik ga het gat bij de ruitenwissertankje glasvezelen zodat de ECU tafel wegkan.. ja, goed idee!
verzekering geregeld, ik betaal nu nog maar de helft van wat ik deed (en nu vind ik het ineens veel minder erg om een auto 'erbij' te hebben die veel stilstaat...)
En spoorverbreders vanochtend aflaten draaien. viaviaviavia aan een super klein metaalbewerkingsbedrijf uitgekomen. Ik ga ze nu monteren, dus wie hoopt ermee dat dat genoeg is? Ik tik het randje van de bumpersteun voor de zekerheid ook nog om......
Dan scheen hier net de zon dus ik vind het poetsweer.. offff, ik ga het gat bij de ruitenwissertankje glasvezelen zodat de ECU tafel wegkan.. ja, goed idee!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
3mm maar eraf. lijkt genoeg te zijn!
ik was 20 e kwijt voor afdraaien en verkorten van de bouten. werd meteen ff gedaan.
maja toen wou ik t oliefilter ff doen voor die adapterring, denk ik eerst van huuuh hoe hebben ze dat bedacht dan, maar toen bedacht ik me dat er idd nog meer bij zat, maar waar zou ik dat gelaten hebben...
ik heb echt een opruimsysteem nodig...
Was net ook al me moordenaartang en oliefiltertang kwijt, maar die zijn beide weer terecht.. Nu de verpakking van die adapterring nog!
ik was 20 e kwijt voor afdraaien en verkorten van de bouten. werd meteen ff gedaan.
maja toen wou ik t oliefilter ff doen voor die adapterring, denk ik eerst van huuuh hoe hebben ze dat bedacht dan, maar toen bedacht ik me dat er idd nog meer bij zat, maar waar zou ik dat gelaten hebben...
ik heb echt een opruimsysteem nodig...
Was net ook al me moordenaartang en oliefiltertang kwijt, maar die zijn beide weer terecht.. Nu de verpakking van die adapterring nog!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik moet zeker foto's gaan maken?
- sensor adapterring geplaatst en metertjes aangesloten, volt en olie temp werken maar olie druk duidelijk niet.
- nieuw filter
- smallere spoorverbreders dus geinstaleerd, lijkt ok
- voorkant minimalistisch lager gezet
wat ik nu nog wil doen...:
- dash terug incl plankjes
- auto opruimen, achterbank terug
- auto wassen/poetsen
- ontsteking timen
en morgen moet
- remmerij ontluchten
- testritje.... en alles wat daar uit komt dat nog niet goed is.
- sensor adapterring geplaatst en metertjes aangesloten, volt en olie temp werken maar olie druk duidelijk niet.
- nieuw filter
- smallere spoorverbreders dus geinstaleerd, lijkt ok
- voorkant minimalistisch lager gezet
wat ik nu nog wil doen...:
- dash terug incl plankjes
- auto opruimen, achterbank terug
- auto wassen/poetsen
- ontsteking timen
en morgen moet
- remmerij ontluchten
- testritje.... en alles wat daar uit komt dat nog niet goed is.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dankje, ben erg benieuwd!!
auto is nu half gepoetst, t werd toen toch echt te donker..
Lijstje voor morgen:
- ontsteking timen (weet niet eens waar die op moet staan :$)
- achteras bouten na trekken (met hulp, in me eentje draaien ze mee)
- accu lampje dashbord vervangen, dan waarsch wel goede laadstroom
- lek in kvs systeem opsporen, stoom onder de kap uit de kachelhoek en je vergaat van de kvs stank daarzo, 1 van die drie zal dus wel lek zijn
- en de andere helft ook poetsen
auto is nu half gepoetst, t werd toen toch echt te donker..
Lijstje voor morgen:
- ontsteking timen (weet niet eens waar die op moet staan :$)
- achteras bouten na trekken (met hulp, in me eentje draaien ze mee)
- accu lampje dashbord vervangen, dan waarsch wel goede laadstroom
- lek in kvs systeem opsporen, stoom onder de kap uit de kachelhoek en je vergaat van de kvs stank daarzo, 1 van die drie zal dus wel lek zijn
- en de andere helft ook poetsen
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hij is iig laag
Stukken plaatwerk en skirt waar die op aan liep weggeslepen, denk dat t nu wel goed is
Verder was me koppelingskabel niet zo best vandaar dat ie vroeger zo zwaaaaaar koppelde, helemaal opgelost nu:
Meeste uit deze hoek is afvalm wie raad wat er allemaal tussenligt? haha
Afgedraaide spacers zoals ze er nu onder zitten
Stukken plaatwerk en skirt waar die op aan liep weggeslepen, denk dat t nu wel goed is
Verder was me koppelingskabel niet zo best vandaar dat ie vroeger zo zwaaaaaar koppelde, helemaal opgelost nu:
Meeste uit deze hoek is afvalm wie raad wat er allemaal tussenligt? haha
Afgedraaide spacers zoals ze er nu onder zitten
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik vind dat nog best underrated
Hij stuurt super lekker, spoort goed, pakte wat traag nog door de ontsteking maar goed, remmen nog wat aangeslange maar ik rijd hem zo los hoor.
vind hem toch errrrgg goed rijden..... best trots dat ik dat helemaal zelf heb opgebouwd.
iig gedaan:
- achteras bouten nagetrokken
- bumpersteunen, stukje wielkast en halve skirt weggedremelt
- ontsteking getimed, op marc's gehoor want ondanks dat we wel een lamp hebben, op t vliegwiel staat niets meer haha lastugggg
- condens op de kleppendeksel weggehaald, dat geeft mayo. kleppendeksel heeft er een paar weken naast gelegen, met zeer nat weer.
Anyways, hij lekt KVS dus bij waterpomp huis. Wat precies nog geen idee, zal er morgen beter naar kijken. Of dinsdag, ofzo......
Hij stuurt super lekker, spoort goed, pakte wat traag nog door de ontsteking maar goed, remmen nog wat aangeslange maar ik rijd hem zo los hoor.
vind hem toch errrrgg goed rijden..... best trots dat ik dat helemaal zelf heb opgebouwd.
iig gedaan:
- achteras bouten nagetrokken
- bumpersteunen, stukje wielkast en halve skirt weggedremelt
- ontsteking getimed, op marc's gehoor want ondanks dat we wel een lamp hebben, op t vliegwiel staat niets meer haha lastugggg
- condens op de kleppendeksel weggehaald, dat geeft mayo. kleppendeksel heeft er een paar weken naast gelegen, met zeer nat weer.
Anyways, hij lekt KVS dus bij waterpomp huis. Wat precies nog geen idee, zal er morgen beter naar kijken. Of dinsdag, ofzo......
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).