
Maar de velgen zijn zeker wel mooi, had ze graag op de mijne gezien anders, maar ik ben blij met wat ik momenteel heb. Behalve de hoeveelheid geld, da's namelijk nul

Ben benieuwd als ik je een volgende keer tegenkom

Moderator: webmasters
De banden gaat sowieso opzouten.Pgoddijn wrote:Eh... Ik dacht dat je het over je bandjes/velgen+bandjes had...
Je gaat toch niet de Volcane de deur uitdoen?
ach druklagertje, is dan gewoon aan t verslijten, maar dat gaat nog wel ff mee hoor.Pgoddijn wrote:
Als ik in mijn vrij sta en het koppelingspedaal loslaat hoor ik dat er iets een klein beetje aanloopt. Marc zei op de vergadering al iets over het druklager (geloof ik). Als hij een bijgeluid maakt (je hoort de motor ook een paar toeren langzamer lopen, naar schatting zo'n 10 a 20 p/m), zit ie dan scheef, zit ie vast ofzo of moet er maar gewoon een nieuwe komen?
Zou het wel lekker vinden als ie dat niet meer doet, ik heb namelijk het idee dat als de motor loopt en met de koppeling omhoog dat de boel even iets te zinloos verslijt. Of is dit geen groots probleem?
Peter, doet toch niet zo raar!! Achterremmerij moet je dan wel even fixen maar van een schrapend druklagertje en lekke uitlaat is je AX echt niet onveilig hoor. Dan kan je er gewoon nog duizende km's mee maken,Heel erg leuk natuurlijk dat hij de 110.000 heeft gehaald, maar binnen 50 km hierna ging het absoluut mis; momenteel mankeert er echt teveel aan om er nog normaal/veilig mee te kunnen rijden:
Achter remmerij gaar, koppeling gaar en uitlaat valt er ongeveer onder vandaan.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).