Afgelopen Zaterdag de AX nog wat verwend en verder aangekleed. Heel het interieur gedemonteerd, schoongemaakt en allerlei oude kabels van carkits en speakers eruit getrokken.
Kwam tot de minder plezierige ontdekking dat er een bevestigingspunt van de bestuurdersstoel was afgescheurd en met allerlei bouten weer geprobeerd was deze vast te zetten... Zonde zeg! As weekend de carroserie op die plaatsen even lassen.
De AX maakt het dus meer dan goed ondanks de kou
He Arne gefeliciteerd Jongen
Enne hoe ga jij dit oplossen, kheb namelijk het zelfde probleem met mijn projectje.
Hier hebben ze een plaat staal opgelast en M8 draad in getapt, maar kwil het graag weer zoals het hoord maar nog geen geschikte oplossing voor gevonden helaas.
Heb jij ideeën en eventueel foto's ???
Groeten Edwin
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Afgelopen Zaterdag de AX nog wat verwend en verder aangekleed. Heel het interieur gedemonteerd, schoongemaakt en allerlei oude kabels van carkits en speakers eruit getrokken.
Kwam tot de minder plezierige ontdekking dat er een bevestigingspunt van de bestuurdersstoel was afgescheurd en met allerlei bouten weer geprobeerd was deze vast te zetten... Zonde zeg! As weekend de carroserie op die plaatsen even lassen.
De AX maakt het dus meer dan goed ondanks de kou
He Arne gefeliciteerd Jongen
Enne hoe ga jij dit oplossen, kheb namelijk het zelfde probleem met mijn projectje.
Hier hebben ze een plaat staal opgelast en M8 draad in getapt, maar kwil het graag weer zoals het hoord maar nog geen geschikte oplossing voor gevonden helaas.
Heb jij ideeën en eventueel foto's ???
Groeten Edwin
Hey Edwin!
Ik heb eigenlijk een paar ideetjes. Momenteel heb ik dat vierkante blokje vastgeslagen onder het plaatstaal en dat zt voorlopig wel ff goed. Misschien hecht ik het blokje vast aan de carroserie of maak ik uit plaatstaal een bevestiging, iig zo origineel en netjes mogelijk, niet met allemaal rare stripjes en bouten...
De AX heet tzt dringend onderhoud nodig. Begint van alles te rammelen en te kraken wat er niet hoort. Tot nu toe heeft hij het wel probleemloos gedaan en heb ik er nog praktisch niets aan hoeven doen.
2 weken geleden een serieuze tegenpool van de AX op de kop getikt. Een heuze Mini Cooper van het oude type uit 1996. Super Leuk om mee te karten, ongehoord! Staat nu in de garage voor een verse APK die hij wel nodig had na 8 maanden stilstand... Soon pics van dit geinige stukje blik op wielen...
Gaaf! Ben erg benieuwd naar de foto's en verdere omschrijving.
In september heb ik een dag in een mini morgen rijden, een jaren 80 1.0 uitvoering, maar dat was al zo ontzettend kicken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Tja, niet echt heel actief meer met mijn nieuws updates. Foto's va nde mini hadden hier al lang moeten staan, zij het niet dat ik daar vorige week een klein brandje mee heb gehad Begon op 3 pitten te lopen, flink te stotteren, wat er voor zorgde dat mijn kat. in de fik is gevlogen en de carroserie daardoor zo warm werd dat de binnen bekleding in de hens vloog. Gelukkig vlakbij de loods, dus emmer water erdoor en poederblusser van de BMW eronder en klaar.... Maar naar de garage gebracht door tijd en zin gebrek... Snel een update hierover...
Vandaag me loods eens opgeruimd en de AX nagekeken en schoon gemaakt. Tevens vorige week een nieuwe Panasonic Lumix digi-cam gekocht die ik uiteraard moest uitproberen. Zie hieronder het resultaat.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).