Ennuh ja... ik vind oranje knippers ook veel mooier... spreekt meer....
(behalve in een rode auto maar deze is mooi grijs )
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
zondag was ik bij iemand die fotografie deed.
hier is intussen een foto van de GT die enkele cm's is gezakt.
door de nieuwe schokdempers is mijn wegligging toch wat beter. maar zeer tevreden ben ik nog niet. heb de ax sinds gistern terug. was in de garage voor een nieuwe distributie riem en nieuwe waterpomp.
zo staat er de ax er momenteel bij. is het geen stoere foto .
ik zou toch graag booskijkers oplassen deze zomer.
grtzz beefy
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
Maareh, had je nou de achterkant ook al verlaagd?
En is het na de frkandellenmeeting nog goed gekomen met je vriendin?
de achterkant moest niet verlaagd worden omdat mijn voorkant niet zoveel gezakt is. de stuggere dempers van grietje doen het prima maar ik voel wel dat ze niet stug genoeg zijn. zal wss zelf een veerpoot brug maken. dan zien we wel.
na de frikandellenmeeting hebben ik en mijn broer die zelfde nacht nog op café geweest met vrienden in onze vuil vettige werkkledij. heb dan de zondag morgen naar m'n vriendin geweest. heb een heleboel comentaar gekregen dat mijn lief axje op de eerste plaats zou komen. ook al is het zo niet. daarom was ik niet aanwezig op de vorige nieuwegein meeting de 15de februari. maar ik kom zeker af naar de toerit in maart.!!!
nu gaat alles weer goed tussen ons.
leuk dat je erom vraagt.
grtzz stuart
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
citrofenwick wrote:Vertel maar wat er aan de hand is met je axje Beefy.
(Het is ondertussen AX 4 hier op de oprit die het gehad heeft )
zonet bij de garagist gaan betalen voor mijn skirtspeldjes. toonde het probleem met mijn carb en er liep na 5min lopen kvs uit. plots al stoom enzo . er dreef olie boven op het water. en heb dan maar direct gevraagd waneer ik hem mocht binnenbrengen. ik heb dus een lekke koppaking
woensdag heb ik als vervang wagen een traaaaaaaaaaaaaaaaaaage opel corsa 1.2 benz.
ik en mijn ax zijn even oud
ax GT 5deurs,
GT LM velgen, Brembo remschijven, Ferodo remblokken, Bilstein B8 rondom suspension
, spaghettie uitlaatcollecteur. Sparco veerpootbrug,
citrofenwick wrote:Vertel maar wat er aan de hand is met je axje Beefy.
(Het is ondertussen AX 4 hier op de oprit die het gehad heeft )
zonet bij de garagist gaan betalen voor mijn skirtspeldjes. toonde het probleem met mijn carb en er liep na 5min lopen kvs uit. plots al stoom enzo . er dreef olie boven op het water. en heb dan maar direct gevraagd waneer ik hem mocht binnenbrengen. ik heb dus een lekke koppaking
woensdag heb ik als vervang wagen een traaaaaaaaaaaaaaaaaaage opel corsa 1.2 benz.
Ze is er eigenlijk nog vrij snel doorgegaan. Weekje of 3? Die van mijn 1.1 was na een klein jaar nog steeds prima rijdbaar. Die van de GTI na 15 min al niet meer
Ahja, niets aan te doen. Het begint routine te worden
pfoe die is er dan wel heel snel en hard doorheen gegaan dan idd..
Balen!
Maar on the other hand, zo gepiept toch? Ervaren jullie
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:pfoe die is er dan wel heel snel en hard doorheen gegaan dan idd..
Balen!
Maar on the other hand, zo gepiept toch? Ervaren jullie
idd, zoals Stuart zegt; te weinig tijd, en 6/7 10-12u/dag werken doet je weinig zin hebben om er zelf aan te beginnen. En Stuart heeft de ax snel opnieuw nodig. Na mei hebben we terug tijd zat, dus daarom hadden we gehoopt er nog even zo mee te kunnen rijden. Maar hij heeft vandaag gechauffeerd en de olie begint zich te mengen, dus die moet asap vervangen worden.
Maar onze garagist is geen dief, voor 300-400€ incl klepseals en vlakken moet dat wel lukken
(en alhoewel ik sta te popelen om het te leren/doen heb ik nog nooit een koppakking vervangen )
@ Stuart; laat me dan prijs weten hé voor die spaghetti. Als het meevalt bestel ik me er ook eentje voor de GTI.