Kachel/verwarming werkt niet meer.

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
johnyyy
AX driver
AX driver
Posts: 33
Joined: ThuOct02, 2008 9:49:56 PM
Location: someren

Kachel/verwarming werkt niet meer.

Post by johnyyy »

Hoi,

Toen ik een lekke koppakking had, werkte mijn kachel niet meer, ook mede doordat er geen koelvloeistof meer in zat.
Nu is mijn koppakking gemaakt, maar valt me op, dat mijn kachel het nog steeds niet doet.
Ondangs dat me radiatorslangen wel warm worden.

Waar kan dit aan liggen? en hoe is dit op te lossen?

Alvast bedankt, groetjes John

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4921
Joined: SunSep24, 2006 12:24:38 PM
Location: Dirksland

Post by MNM(tm) »

Koelsysteem niet goed ontlucht. ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

En, NIET doorrijden, anders is je koppakking zometeen weer lek
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Kan ook ene kapotte thermostaat zijn. Moet je ff voelen of de slang onder je thermostaat wel goed heet wordt. Thermostaat is maar een tientje.

Of je verwarmingsradiateur zit verstopt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Als je thermostaat niet goed is (niet open gaat) koelt ie dus ook niet en rijd je je koppakking ook lek als je doorrijd (of athans, je oververhit je auto)

er kan te weinig kvs inzitten, maar dan word ie ook te warm,
er kan lucht in zitten, maar dan gaat loopt ie ook te warm (en verlies je steeds meer kvs)

of je slangen van je kachelradiator zijn idd verstopt of verkeerd om ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply