Was ik vanmorgen op weg naar me werk, hield de ruitenwisser er in eens halve wege mee op Vervolgens knarste die heel hard, als ik hem aanzette.
Nu heb ik het net los gehaald nu blijkt dat het armpje die aan de motor zit zeg maar dus niet de gene die met een moer aan het motortje direct zit maar de lange stang die is op die ronde kop los zit, is losgelaten
Iemand dit vaker gehad? en hoe hoort dit normaal vast te zitte? ik heb de stang nu er weer op gedrukt maar er zit best veel speling nu op.
Ruitenwisser motor
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
Volgens mij zitten de stangetjes door middel van een kunststof ringetje/busje om een kogeltje heengeklikt.
Die kunststof ringen slijten, zodoende krijgt het kogeltje meer ruimte en valt het stangetje van het kogeltje af, waardoor de ruitenwisser dienst weigert.
Ik weet niet of die kunststof ringetjes/busjes los te bestellen zijn.
Die kunststof ringen slijten, zodoende krijgt het kogeltje meer ruimte en valt het stangetje van het kogeltje af, waardoor de ruitenwisser dienst weigert.
Klopt dat stuk plastic of wat er vanover is lag eronder. Weet iemand of die dingen te verkrijgen zijn?Mastenhose wrote:Volgens mij zitten de stangetjes door middel van een kunststof ringetje/busje om een kogeltje heengeklikt.
Gewoon op de sloop een andere motor scoren.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- profiel verwijderd