yep,
heb wat S2 1.1 in tgs en vgl. uitvoeringen met voor stabi gezien op de sloop.
waren meestal belgische uitvoeringen.
Saxo VTS Motor
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Motorsteun aanpassen naar 1.4i steun... Zijn er hier mensen die in het chassis de 1.4i pasvorm gelast hebben dan? Zou ik wel is een foto van willen zien.
Ik gebruik nog steeds de 1.1i steunen. Alleen hoek eronder gelast ter versteviging.
Ik gebruik nog steeds de 1.1i steunen. Alleen hoek eronder gelast ter versteviging.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Dat is niet zo spannend.Mark wrote:Motorsteun aanpassen naar 1.4i steun... Zijn er hier mensen die in het chassis de 1.4i pasvorm gelast hebben dan? Zou ik wel is een foto van willen zien.
Ik gebruik nog steeds de 1.1i steunen. Alleen hoek eronder gelast ter versteviging.
Heb het afgelopen weekend zelf gedaan maar dan iets anders. Heb de orginele 1.4 GTI steun eruit gebeund en er een van een 16v erin gelast. Steun zit orgineel vast met puntlassen, deze boor je uit. Zet hem over in je AX en maak hem weer vast met puntlassen. Ik heb hem nog op bepaalde stukken vast gezet met een extra lasnaad. Daarna goed schuren en behandelen tegen roest
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Knap als je een bak met een lage mantel gemonteerd krijgt op een blok welke een hoge mantel nodig heeft.PeterM wrote:dan even een paar serieuze antwoorden:
- je 1.1 bak past op het 1.6 blok, je blijft dan natuurlijk net zo veel toeren maken. de rust in de auto en het brandstofverbruik zulen er niet beter van worden. het zal wel lekker trekken.