Kop vlakken omgeving Den Haag
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Kop vlakken omgeving Den Haag
Weet iemand een goed adres om een kop te laten vlakken/controleren/lektesten omgeving Den Haag? Ervaringen met een bedrijf hoor ik ook graag 
Re: Kop vlakken omgeving Den Haag
wel in veldhovenRadiant wrote:Weet iemand een goed adres om een kop te laten vlakken/controleren/lektesten omgeving Den Haag? Ervaringen met een bedrijf hoor ik ook graag
Wij hadden t laten doen in Rotterdam, ergens op een verlaten hoekje, best gaaf
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
jeffrey van dal
- AX liefhebber

dat maakt toch niet uit, alle revise bedrijven kunnen wel een kop fatsoenlijk vlakken hoor..Radiant wrote:Tuurlijk, dan vind je er zat, maar alvorens een willekeurig bedrijf te bellen hoor ik graag of iemand toevallig bekend is met een bedrijf en er goede ervaringen mee heeft.
bij ons kunnen veel automaterialen zaken het ook..
-
jeffrey van dal
- AX liefhebber

-
jeffrey van dal
- AX liefhebber

met dejeffrey van dal wrote:ouderwets waarschijnlijk, hoe je vroeger Het cilinderkopje van je zundapp ofzo deed vlakken.rally wrote:wat wil je zelf doen ? en hoe vlak je de kop dan?-Henry- wrote:Je kunt het ook nog altijd zelf doen
zonder de kop te vlakken is vragen om problemen.
zeker ?gewoon bij een (indien mogelijk 'erkend') bedrijf laten doen.
bedrijfje in Rotterdam deed t vrij snel en netjes, en je kon er bij blijven kijken.
Spreken is goud, Ductape is zilver.