Zondag 15 februari Nieuwegeinmeeting
Moderators: Browny, webmasters
haha, heel schutbord verwijderen?Nitroën wrote:Zou iemand me op de meeting ff kunnen helpen met het verwijderen van het schutbord (onder het dashboard) van mijn AX? Ben er weles mee bezig geweest maar lukte toen niet helemaal...

Als ik jou was zou ik dat idd lekker laten zitten, dat zit er met een reden, als je t weghaalt komt er zo ontiegelijk veel motor geluid in je 'cabine' dat er echt niet meer zinnig mee te rijden is (denkt terug aan cupje...)
Hemeltjes kan je ook beter laten zitten

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik wrote:Zou iemand me op de meeting ff kunnen helpen met het verwijderen van het schutbord (onder het dashboard) van mijn AX? Ben er weles mee bezig geweest maar lukte toen niet helemaal...
MBa@NL wrote:Wil je het dempingsmeteriaal weghalen? houdt er dan rekening mee dat het echt een pestherrie in de auto gaat worden als je op de snelweg zit!
Is het echt zo'n smerig geluid dan?grietje wrote:haha, heel schutbord verwijderen?:P
Als ik jou was zou ik dat idd lekker laten zitten, dat zit er met een reden, als je t weghaalt komt er zo ontiegelijk veel motor geluid in je 'cabine' dat er echt niet meer zinnig mee te rijden is (denkt terug aan cupje...)
Hemeltjes kan je ook beter laten zittenZeker als je een sportuitlaat hebt, daar gaat ie namelijk enorm van resoneren en word het een soort klankkast.....

't Gaat zeker heel schel klinken in de auto (vooral omdat er zo'n klein motorblokje in ligt)?
-
- AX Master
morgen??? tis vandaag.... slapen jij!!!Joost wrote:helaas ik ga het morgen niet redden.
voor Thijs red ik het wel, zijn nieuwe kamer komt af.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
-
- AX Master
voetbalplaatjes? je dubbele?!?MNM(tm) wrote:Moest ik nog iets voor iemand mee nemen?
Lessen tijdens het klussen...
Bwaaaahahahaa...v.andriessen wrote:voetbalplaatjes? je dubbele?!?MNM(tm) wrote:Moest ik nog iets voor iemand mee nemen?
1. ik heb een hekel aan voetbal
2. ik doe geen boodschappen bij Appie
3. ik spaar liever functionele dingen (of dingen die functioneel te maken zijn).

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

-
- AX Master
-
- Archivaris
Was weer gezellig vandaag
(ondanks de regen
)
straks nog ff de software van me camera opzoeken (moet het nog steeds installeren
) zodat ik de foto's kan plaatsen
Bij wie hebben we nou eigenlijk onder de motorkap lopen sleutel en waarbij het uitlezen onmogelijk bleek? kan geen witte First uit '92 in de gasten lijst vinden namelijk...

straks nog ff de software van me camera opzoeken (moet het nog steeds installeren

Bij wie hebben we nou eigenlijk onder de motorkap lopen sleutel en waarbij het uitlezen onmogelijk bleek? kan geen witte First uit '92 in de gasten lijst vinden namelijk...
Brrr, het mooie weer mag wel weer komen.
Maar gelukkig is er dan nog altijd het gezellige ouwehoeren in het restaurant met een kopje warme choco/thee/koffie
En goed nieuws voor de junkfood addicts hier: binnenkort whopperen bij het AC.
Maar gelukkig is er dan nog altijd het gezellige ouwehoeren in het restaurant met een kopje warme choco/thee/koffie

En goed nieuws voor de junkfood addicts hier: binnenkort whopperen bij het AC.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

nat natter natst, maar wel erg gezellig 
En keef met nieuwe banden helpt, nu kon ik veilig naar huis rijden

En keef met nieuwe banden helpt, nu kon ik veilig naar huis rijden

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Na 3,5 jaar m'n eerste meeting waarop ik daadwerkelijk iets heb GEDAAN!
En er schijnt fotografisch bewijs van te bestaan....
Nigels' velgen zijn dus weg, Nitroën heeft nu een hagelwitte AX met goudkleurig schoeisel. Staat erg goed naar mijn mening, en banden die 5 centimeter breder zijn... maken een enorm verschil.
Elke auto heeft ergens een contrast in de kleur nodig, bij deze.
Het was nat en niet bijzonder warm (...) maar 4 velgen wisselen viel mee.
Dank aan de krik-eigenaar! Anders was het niet gelukt.
tot de volgende,
Collin
En er schijnt fotografisch bewijs van te bestaan....
Nigels' velgen zijn dus weg, Nitroën heeft nu een hagelwitte AX met goudkleurig schoeisel. Staat erg goed naar mijn mening, en banden die 5 centimeter breder zijn... maken een enorm verschil.
Elke auto heeft ergens een contrast in de kleur nodig, bij deze.
Het was nat en niet bijzonder warm (...) maar 4 velgen wisselen viel mee.
Dank aan de krik-eigenaar! Anders was het niet gelukt.
tot de volgende,
Collin
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh