Rob aka Rob GT, fiets + Yamaha/Honda/MZ + Saxo VTS
Moderator: webmasters
banden.. www.autobandenmarkt.nl
schokbrekers, ik zou opzoek gaan naar een verlagingssetje, das vaak goedkoper als orgineel en mooier ook nog
fuseekogel is ook nog wel te doen
dus geen paniek dacht ik zo
schokbrekers, ik zou opzoek gaan naar een verlagingssetje, das vaak goedkoper als orgineel en mooier ook nog
fuseekogel is ook nog wel te doen
dus geen paniek dacht ik zo
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )
leuk Rod, kheb er inmiddels maar 2 ( het waren er 3 ) maar deze blijven absoluut in de familie.Rob GT wrote:Die witte is zeker erg mooi ja... (zijn prijs meer dan waard maar volgens mij al verkocht?) maar hoort echt als 2e (of 3e) auto in een garage thuis vind ik. Als ik ooit nog een hobby AX koop wordt het wel zoiets, maar dan wil ik dus wel een garage hebben.
Daarnaast rijd ik al weinig in de BMW (ongeveer 100 km per week op enkele uitzonderingen na) dus zou een tweede auto helemaal ongebruikt op de parkeerplaats staan. Beetje zonde!
Over een paar jaar koop ik gewoon een mooie nette GTI van Edwin, die heeft er toch zat.
Dus dat word nog even zoeken op mp
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Ook AX-en waren wat onderhoud betreft nooit goedkoop voor mij.
BMW is trouwens weg. Een opvolger gaat niet (actief) gezocht worden.
Voorlopig blijft de fiets mijn 1e vervoersmiddel en de motor mijn 2e.
BMW is trouwens weg. Een opvolger gaat niet (actief) gezocht worden.
Voorlopig blijft de fiets mijn 1e vervoersmiddel en de motor mijn 2e.
Jammer Ebbie!! Misschien denk je er over een paar jaar wel anders overFast eddie wrote:leuk Rod, kheb er inmiddels maar 2 ( het waren er 3 ) maar deze blijven absoluut in de familie.Rob GT wrote:Die witte is zeker erg mooi ja... (zijn prijs meer dan waard maar volgens mij al verkocht?) maar hoort echt als 2e (of 3e) auto in een garage thuis vind ik. Als ik ooit nog een hobby AX koop wordt het wel zoiets, maar dan wil ik dus wel een garage hebben.
Daarnaast rijd ik al weinig in de BMW (ongeveer 100 km per week op enkele uitzonderingen na) dus zou een tweede auto helemaal ongebruikt op de parkeerplaats staan. Beetje zonde!
Over een paar jaar koop ik gewoon een mooie nette GTI van Edwin, die heeft er toch zat.
Dus dat word nog even zoeken op mp
Sinds gisteren heb ik weer een motor in de tuin staan. Wel weer een kawasaki (Zephyr 750) maar een iets zwaardere dan voorheen.
En een wat nieuwere (16 jaar jonger).
Aangezien ik nog niet de kans heb gehad om bij daglicht foto's te maken moeten we het hier ff mee doen, misschien krijg ik dan de kwaliteit ook wat beter:
De plannen:
- Holleeder ruitje demonteren
- Kleinere knipperlichten
- Ander kleurtje (zwart, hoewel dit wel lekker opvalt)
- Kilometerteller ipv mijlenteller
Verder is de motor uit 1991. En heeft ongeveer 19450 mijl op de teller.
Auto laat nog lekker op zich wachten, want bevalt me zo nog wel
En een wat nieuwere (16 jaar jonger).
Aangezien ik nog niet de kans heb gehad om bij daglicht foto's te maken moeten we het hier ff mee doen, misschien krijg ik dan de kwaliteit ook wat beter:
De plannen:
- Holleeder ruitje demonteren
- Kleinere knipperlichten
- Ander kleurtje (zwart, hoewel dit wel lekker opvalt)
- Kilometerteller ipv mijlenteller
Verder is de motor uit 1991. En heeft ongeveer 19450 mijl op de teller.
Auto laat nog lekker op zich wachten, want bevalt me zo nog wel
Die 1e Holleeder bedoel ik idd
@animal, bijna goed. Mijn vorige motor was een (K)Z400 uit "76. Had wel wat meer karakter dan deze en een leuker geluid. Maar technisch wat minder en wat snelheid betreft veel minder. Met zo'n oude motor moet je sleutelen leuk vinden en ik rijd toch liever. (hij is me toch tegengevallen zeg maar).
Mooie van de Zephyr is toch wel dat je er wat klassieke Z1000 invloeden in ziet (vooral het kontje). En daarbij pas ik er ook goed op!
@animal, bijna goed. Mijn vorige motor was een (K)Z400 uit "76. Had wel wat meer karakter dan deze en een leuker geluid. Maar technisch wat minder en wat snelheid betreft veel minder. Met zo'n oude motor moet je sleutelen leuk vinden en ik rijd toch liever. (hij is me toch tegengevallen zeg maar).
Mooie van de Zephyr is toch wel dat je er wat klassieke Z1000 invloeden in ziet (vooral het kontje). En daarbij pas ik er ook goed op!
Even weer een update.
Motorfiets:
Wat kleine dingen aan gedaan zoals een klokje, olietemperatuurmetertje, nieuw benzinefilter (was hard nodig) en kleinere knipperlichten.
Inmiddels ben ik eigenlijk wel toe aan een nieuwe achterband (wil ik eigenlijk mee wachten tot het nieuwe seizoen 2010). In totaal 6500 kilometer mee gereden tot nu toe, voornamelijk op de snelweg, meer dan de bedoeling was eigenlijk. Maar goed, werk nu 2 tot 3 dagen in Haarlem en dan betekent motorrijden gewoon dat je op een dag 1,5 tot 2 uur minder reistijd hebt.
Eventuele mooiere foto's als bovenstaand wil ik wel plaatsen als daar behoefte aan is.
Tja, dan op autogebied...
Voor:
Ik ben toch best wel autoliefhebber nog en daarom heb ik vrij impulsief besloten dat er toch weer een auto moest komen. Maar nu dan vooral voor de hobby met zo laag mogelijke vaste lasten (dus liefst belastingvrij)
En dat is dus deze Porsche geworden. Hij heeft een klein half jaar stilgestaan en er zit wel wat werk aan. Maar eerst APK regelen (hij heeft nog wel even maar voor de zekerheid toch maar wel) en dan zie ik wel verder!
Motorfiets:
Wat kleine dingen aan gedaan zoals een klokje, olietemperatuurmetertje, nieuw benzinefilter (was hard nodig) en kleinere knipperlichten.
Inmiddels ben ik eigenlijk wel toe aan een nieuwe achterband (wil ik eigenlijk mee wachten tot het nieuwe seizoen 2010). In totaal 6500 kilometer mee gereden tot nu toe, voornamelijk op de snelweg, meer dan de bedoeling was eigenlijk. Maar goed, werk nu 2 tot 3 dagen in Haarlem en dan betekent motorrijden gewoon dat je op een dag 1,5 tot 2 uur minder reistijd hebt.
Eventuele mooiere foto's als bovenstaand wil ik wel plaatsen als daar behoefte aan is.
Tja, dan op autogebied...
Voor:
Ik ben toch best wel autoliefhebber nog en daarom heb ik vrij impulsief besloten dat er toch weer een auto moest komen. Maar nu dan vooral voor de hobby met zo laag mogelijke vaste lasten (dus liefst belastingvrij)
En dat is dus deze Porsche geworden. Hij heeft een klein half jaar stilgestaan en er zit wel wat werk aan. Maar eerst APK regelen (hij heeft nog wel even maar voor de zekerheid toch maar wel) en dan zie ik wel verder!
Weer nieuws op autogebied:
Erg fijne auto, die Peugeot. Mis alleen wat vermogen. 75 PK op 1100 KG en dan weet je genoeg .
Maar onderweg naar mijn nieuwe baan (in Kampen) heb ik meer toch niet echt nodig eigenlijk.
De verwachting is overigens dat ik 'em over 2,5 maand weer in mag leveren...
En de Porsche blijft een rijdend project. Heb al aardig wat vervangen maar de lijst blijft lang
Erg fijne auto, die Peugeot. Mis alleen wat vermogen. 75 PK op 1100 KG en dan weet je genoeg .
Maar onderweg naar mijn nieuwe baan (in Kampen) heb ik meer toch niet echt nodig eigenlijk.
De verwachting is overigens dat ik 'em over 2,5 maand weer in mag leveren...
En de Porsche blijft een rijdend project. Heb al aardig wat vervangen maar de lijst blijft lang
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)