hoe glad was het bij jullie
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master
hoe glad was het bij jullie
Goedemorgen axclubleden
Hoe glad was het bij jullie vandaag.
Heb vandaag 6 kids zien vallen op de fiets waar van 1 tje afgevoerd werd met de ambulance en 1 auto uit het water gehaald werd.
Was een nissan volgens mij !
Gr Mr DEAN
Hoe glad was het bij jullie vandaag.
Heb vandaag 6 kids zien vallen op de fiets waar van 1 tje afgevoerd werd met de ambulance en 1 auto uit het water gehaald werd.
Was een nissan volgens mij !
Gr Mr DEAN
Saxo style is sexy style....
Totaal niet glad. Alleen bikken om de shit van mijn voorruit te krijgen.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
eerste haal met de krabber KRAK krabber in 2en
toen dus met een stukkie kunsstof de rest eraf staan bikken..
verder was het sluipweggetje vanuit mn dorp naar mn werk ook egaal wit en spekglad.. koppeling op laten komen in zn 2 (bij +-30km/h en zonder gas bij) resulteerde in een leuk slingerend kontje
(mompelt iets over profiel enzo..)
toen dus met een stukkie kunsstof de rest eraf staan bikken..
verder was het sluipweggetje vanuit mn dorp naar mn werk ook egaal wit en spekglad.. koppeling op laten komen in zn 2 (bij +-30km/h en zonder gas bij) resulteerde in een leuk slingerend kontje
(mompelt iets over profiel enzo..)
Oei, voorzichtig, 't zou erg zonde zijn...DuFF wrote:auto achter mij heeft me zien corrigeren met een slippende kont van links naar rechts bij 80 km/h en dat was eng.
Ik slipte een paar weken terug toen ik stapvoets af wilde slaan.. ik ging gewoon rechtdoor.. en mijn eerste reflex? remmen.. dom dom. Ging gelukkig goed.
-
- profiel verwijderd
Op een verlaten/lege parkeerplaats ff aan de handrem getrokken en 't stuur omgegooid, ik kon 't gewoon niet laten om de AX met z'n neus de andere kant op te zetten door 't kontje eromheen te laten draaien...
Wel frappant: M'n vriendin zat naast me en die zei:
"Waarom wist ik dat je dat zou gaan doen?"
Het verbaasde me eigenlijk dat ze dat zei, want eigenlijk vind ik het altijd maar zonde om het te doen...Denk dan altijd aan m'n banden, remvoeringen, handremkabel etc., maar ze had het dus gewoon al verwacht (mede omdat ze m'n hand richting de handgreep van de handrem had zien gaan denk ik )
Wel frappant: M'n vriendin zat naast me en die zei:
"Waarom wist ik dat je dat zou gaan doen?"
Het verbaasde me eigenlijk dat ze dat zei, want eigenlijk vind ik het altijd maar zonde om het te doen...Denk dan altijd aan m'n banden, remvoeringen, handremkabel etc., maar ze had het dus gewoon al verwacht (mede omdat ze m'n hand richting de handgreep van de handrem had zien gaan denk ik )
Ghehe... Je weet vast wel dat ik ook mega-voorzichtig ben met m'n auto's, maar een gladde weg door ijzel of plat gereden (niet gepekelde) sneeuw.... SPELENNNNNNNNNNN!!!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!