Tis toch wat: http://www.nufoto.nl/fotos/90649/auto-u ... evist.html
Kortsluiting wat automatisch de motor start?
Wel vaag hoe die dan uitgebrand is het water terrecht komt. Iets zegt me dat het verhaal niet helemaal klopt.
En weer een Ax minder
Moderators: Rock's, webmasters
En weer een Ax minder
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

Re: En weer een AX minder
Wel een heel apart verhaal, dan istie dus terwijl die brande op de startmotor de sloot in gereden?Mark wrote:Tis toch wat: http://www.nufoto.nl/fotos/90649/auto-u ... evist.html
Kortsluiting wat automatisch de motor start?
Wel vaag hoe die dan uitgebrand is het water terrecht komt. Iets zegt me dat het verhaal niet helemaal klopt.
Voortaan de auto maar op de handrem in z'n vrij zetten

Ja nou t kan wel denk ik...
Opzich is onze 1.0E ook een keer op wonderlijke wijze verplaatst snachts. Wij zetten de oude autos nooooit op de handrem omdat die altijd vast rotten, maar die ax is dus midden in de nacht de straat op gerold ...
werden wij door de politie uit ons nest gehaald dat onze auto de straat blokkeerde...
Opzich is onze 1.0E ook een keer op wonderlijke wijze verplaatst snachts. Wij zetten de oude autos nooooit op de handrem omdat die altijd vast rotten, maar die ax is dus midden in de nacht de straat op gerold ...
werden wij door de politie uit ons nest gehaald dat onze auto de straat blokkeerde...

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
zouden dat geen lolbroeken zijn geweest?grietje wrote:Opzich is onze 1.0E ook een keer op wonderlijke wijze verplaatst snachts. Wij zetten de oude autos nooooit op de handrem omdat die altijd vast rotten, maar die AX is dus midden in de nacht de straat op gerold ...
-
- profiel verwijderd
Je kan nog logischer denken... Er onstaat kortsluiting aan de voorkant. Want hij start... Vervolgens rijd ie de sloot in... En is de achterkant al compleet uitgefikt. In die paar seconde tijd zeker.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

hij is eerst gaan fikken door kortsluiting, toen is de bedrading bij het contactslot gaan smelten, is ie gestart en vervolgens heeft ie zichzelf in het water geblust..Mark wrote:Je kan nog logischer denken... Er onstaat kortsluiting aan de voorkant. Want hij start... Vervolgens rijd ie de sloot in... En is de achterkant al compleet uitgefikt. In die paar seconde tijd zeker.

Vreemd verhaal, dat is zeker!
Wha goeie boordcomputer iig! Brand... (denktijd) ... Water... conclusie starten!Browny wrote:hij is eerst gaan fikken door kortsluiting, toen is de bedrading bij het contactslot gaan smelten, is ie gestart en vervolgens heeft ie zichzelf in het water geblust..Mark wrote:Je kan nog logischer denken... Er onstaat kortsluiting aan de voorkant. Want hij start... Vervolgens rijd ie de sloot in... En is de achterkant al compleet uitgefikt. In die paar seconde tijd zeker.![]()
![]()
Vreemd verhaal, dat is zeker!
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.