Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
Rustig maar, zonder benzine toevoer of achterwielen doet die toch niet zoveel :DDuFF wrote:kever is geen Citroën en dus niet welkom op waggel
@ grietje, maak ook nog reclame over dat je sloten zo open te maken zijn ... hoe snel wil je dat ie weg is van je oprit?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het blok hangt weer in de GSA
helaas hield het daar ook zo'n beetje mee op, aangezien ik een uitlaatbuis kapot draaide (wokkelde m volledig, bleek beetje dun spul te zijn )
enkele weken terug;
Nu;
nieuwe;
-nokkenaskeerringen
-kleppendekselpakkingen
-bougies
-verdelerkap/rotor
-riemen+spanrollen/vsnaar
gedaan;
-kleppen stellen
-koelmantel gestraalt/gepoedercoat
-div. delen gespoten met hittebestendig
-alles schoongemaakt (olieschrapen)
-koppeling gesteld
-remmerij gereviseerd
todo;
-wachten op nieuwe uitlaat
-vloeistoffen vullen; vbak, motor en LHM vloeistof
-sleutel omdraaien.. motor afstellen
-LHM systeem ontluchten
-kachel terugmonteren
-voorfront terugmonteren...
-APK halen
voor meer lachwekkende foto's;
http://people.zeelandnet.nl/mbomer/GSA_ ... /index.htm
helaas hield het daar ook zo'n beetje mee op, aangezien ik een uitlaatbuis kapot draaide (wokkelde m volledig, bleek beetje dun spul te zijn )
enkele weken terug;
Nu;
nieuwe;
-nokkenaskeerringen
-kleppendekselpakkingen
-bougies
-verdelerkap/rotor
-riemen+spanrollen/vsnaar
gedaan;
-kleppen stellen
-koelmantel gestraalt/gepoedercoat
-div. delen gespoten met hittebestendig
-alles schoongemaakt (olieschrapen)
-koppeling gesteld
-remmerij gereviseerd
todo;
-wachten op nieuwe uitlaat
-vloeistoffen vullen; vbak, motor en LHM vloeistof
-sleutel omdraaien.. motor afstellen
-LHM systeem ontluchten
-kachel terugmonteren
-voorfront terugmonteren...
-APK halen
voor meer lachwekkende foto's;
http://people.zeelandnet.nl/mbomer/GSA_ ... /index.htm
Wat een ontzettend leuke ax :d
Ik werd er gister meteen mee op de proef gezet, met mijn rij-angst, snachts, moe, en dan in ontzettend dichte mist banken ...
Maar, hij's geweldig
Als je die niet meer wilt.... wil ik hem
Ik werd er gister meteen mee op de proef gezet, met mijn rij-angst, snachts, moe, en dan in ontzettend dichte mist banken ...
Maar, hij's geweldig
Als je die niet meer wilt.... wil ik hem
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Haha, Marc aan de dis ontsteking
Ik heb de Allure al mogen bewonderen.
Ziet er erg mooi uit aan de buitenkant en van binnen is de AX helemaal perfect!
Ik heb de Allure al mogen bewonderen.
Ziet er erg mooi uit aan de buitenkant en van binnen is de AX helemaal perfect!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
(marc)
wauw, wat een geweldige auto wel wat werk.. aantal dingen de ik vt voren niet helemaal gedacht had.. (roest achter de koplamp bij een type3? en een blaasje onder het rechter klapraampje..) maar hij rijdt lekker, koppelt goed, stuurt lekker (wel uitlijnen...), remt/schakelt ook goed.. erg soepel allemaal!
meest verrassende; er rammelt niets.. en dat vind ik toch wel raar in een AX (mn GTI had dat ook niet)
vd week dus wel wat te doen;
-achterdemper is lek
-remslang vervangen
-handrem afstellen
-aandrijfashoezen cntroleren
-koplampstelnokjes (scrabble) maken
-APK halen
maar, jullie willen vast plaatjes... stelletje viezerikken
foto's voor de aanschaf;
uitzicht vanmorgen uit het slaapkamerraam;
mooie meegespoten alles, bumpers/spiegels/spoiler
lichtmetalen wieldoppen gelijk een nieuw plekje gegeven
mooie bekleding (eigenlijk ook de reden van aanschaf )
dashboard aan het schoonmaken, dus demonteren..
op zn parkeerplekje (tijdelijk)
vanmiddag ook nog oldtimertourtje gedaan met de kever en een Fiat 850 van een vriend.
mjah, oud of niet... het blijft fiat
en ook die hebben behoefte aan brandstof (gas in dit geval)
zo.. en morgen weer even naar de Allure kijken
wauw, wat een geweldige auto wel wat werk.. aantal dingen de ik vt voren niet helemaal gedacht had.. (roest achter de koplamp bij een type3? en een blaasje onder het rechter klapraampje..) maar hij rijdt lekker, koppelt goed, stuurt lekker (wel uitlijnen...), remt/schakelt ook goed.. erg soepel allemaal!
meest verrassende; er rammelt niets.. en dat vind ik toch wel raar in een AX (mn GTI had dat ook niet)
vd week dus wel wat te doen;
-achterdemper is lek
-remslang vervangen
-handrem afstellen
-aandrijfashoezen cntroleren
-koplampstelnokjes (scrabble) maken
-APK halen
maar, jullie willen vast plaatjes... stelletje viezerikken
foto's voor de aanschaf;
uitzicht vanmorgen uit het slaapkamerraam;
mooie meegespoten alles, bumpers/spiegels/spoiler
lichtmetalen wieldoppen gelijk een nieuw plekje gegeven
mooie bekleding (eigenlijk ook de reden van aanschaf )
dashboard aan het schoonmaken, dus demonteren..
op zn parkeerplekje (tijdelijk)
vanmiddag ook nog oldtimertourtje gedaan met de kever en een Fiat 850 van een vriend.
mjah, oud of niet... het blijft fiat
en ook die hebben behoefte aan brandstof (gas in dit geval)
zo.. en morgen weer even naar de Allure kijken
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
tis niet moeilijk hoor RoyRoyz0r wrote:Als je hem weer door mij laat overschrijven dan kom je er altijd goed vanaf! (aangezien ik niet echt heb opgelet hoe et nou werkelijk ging :$)grietje wrote:Maar, hij's geweldig
Als je die niet meer wilt.... wil ik hem
bedankt nogmaals voor de gastvrijheid, tis dat we nog naar Delft moesten voor eten
Nouja geen dank natuurlijk Jullie moesten toch een aardig eind rijden en om dan te zeggen: "nou hier heb je de papieren.. DOEI!!" is niet zo netjes natuurlijk. Nadat jullie hem opgehaald hadden moesten jullie nog eten?!
Oja... want jij moest natuurlijk overwerken.. weinig tijd om nog wat te gaan eten dus.
Ik vind het wel interessant om het hier een beetje te blijven volgen wat er allemaal gedaan is, dus ik zal hier nog wel te vinden zijn
Oja... want jij moest natuurlijk overwerken.. weinig tijd om nog wat te gaan eten dus.
Ik vind het wel interessant om het hier een beetje te blijven volgen wat er allemaal gedaan is, dus ik zal hier nog wel te vinden zijn