Inbrekers GRRR
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Bedreven AX driver
Inbrekers GRRR
Het onderwerp van dit topic zegt het al:
Nieuwe radio in mn AXje, met een kabel waar mn Ipod op aangesloten kon worden. Blij dat ik was heb ik daar zeker 2 weken mee rond kunnen rijden.
Dom dat ik ben (ja ook dat) had ik mn ipod in mn auto laten liggen (wel onder de mat, dus niet zichtbaar), maar ze hebben mn hele deur open gebogen en mn radio eruit gehaald ennnnn alle bedrading doorgeknipt aan de achterkant van het blokje waardoor ik nu dus ook geen andere radio meer kan aansluiten.
Resultaat: Radio weg, ipod weg en een dikke deuk in mn deur van de vouw
Na een periode van rouw dacht ik dat ze me wel gehad hadden, ik had mn lesje geleerd, liet niks meer in mn auto liggen, maaaaarrrr afgelopen week was het weer raak: mn achterruit ingeslagen!!!!!
Ik kon wel huilen, denk dat ze dachten dat er vast ook nog wel wat leuks in de achterbak lag....overal glas, prijzig ruitje en echt een kutwerk om alles weer goed te maken!!!
Goed, dat was even mn frustratie, verder is het vakantie en loopt ie als een zonnetje ...
Nieuwe radio in mn AXje, met een kabel waar mn Ipod op aangesloten kon worden. Blij dat ik was heb ik daar zeker 2 weken mee rond kunnen rijden.
Dom dat ik ben (ja ook dat) had ik mn ipod in mn auto laten liggen (wel onder de mat, dus niet zichtbaar), maar ze hebben mn hele deur open gebogen en mn radio eruit gehaald ennnnn alle bedrading doorgeknipt aan de achterkant van het blokje waardoor ik nu dus ook geen andere radio meer kan aansluiten.
Resultaat: Radio weg, ipod weg en een dikke deuk in mn deur van de vouw
Na een periode van rouw dacht ik dat ze me wel gehad hadden, ik had mn lesje geleerd, liet niks meer in mn auto liggen, maaaaarrrr afgelopen week was het weer raak: mn achterruit ingeslagen!!!!!
Ik kon wel huilen, denk dat ze dachten dat er vast ook nog wel wat leuks in de achterbak lag....overal glas, prijzig ruitje en echt een kutwerk om alles weer goed te maken!!!
Goed, dat was even mn frustratie, verder is het vakantie en loopt ie als een zonnetje ...
-
- Total admin
gratis is een groot woord, maar voor zeer weinig is wel correct, er komen regelmatig complete achterklepjes voorbij in alle geuren types en kleuren.citrofenwick wrote:Das wel behoorlijk balen zeg
Een ruitje moet je hier via de club volgens mij gratis kunnen krijgen. (kijk bij aangeboden)
Succes met het herstel!
dat degene die je achterruitje heeft ingetikt, maar snel gestraft word, goedschiks of kwaadschiks, mensen moeten is leren om van andermans spullen af te blijven.
bij deze wens ik de dader een ingeklapte long toe.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Master
Sluit me hier bij aan !
Ik sluit me hier bij aan !!!DuFF wrote:gratis is een groot woord, maar voor zeer weinig is wel correct, er komen regelmatig complete achterklepjes voorbij in alle geuren types en kleuren.citrofenwick wrote:Das wel behoorlijk balen zeg
Een ruitje moet je hier via de club volgens mij gratis kunnen krijgen. (kijk bij aangeboden)
Succes met het herstel!
dat degene die je achterruitje heeft ingetikt, maar snel gestraft word, goedschiks of kwaadschiks, mensen moeten is leren om van andermans spullen af te blijven.
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Dat zit er bij mij al 5 jaar op. Geen problemen mee. Voor de folie issie er wel uitgeklapt. Maar ja dan moet je je spoiler er ook maar recht op zetten.DuFF wrote:nu je het zegt, er is natuurlijk al een achterruit gesneuveld tijdens een meeting terwijl er alleen maar mensen naar aan het 'kijken' waren,
maar daar zat blinderingsfolie op.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
-
- Total admin
Ik dacht dat pcrodent ze ook gratis weg deed terwijl het 5€ is. Excuses.DuFF wrote:gratis is een groot woord, maar voor zeer weinig is wel correct, er komen regelmatig complete achterklepjes voorbij in alle geuren types en kleuren.citrofenwick wrote:Das wel behoorlijk balen zeg
Succes met het herstel!
Nog steeds niet veel...
-
- Bedreven AX driver
mijn achterruit lag er dit weekend ook opeens uit
ik dacht zelf ook aan vandalisme maar ik weet het niet zeker nu ik deze verhalen lees.
Nu heb ik een type 1 achterklep gehaald van de sloop met daarop nog een goede achterruit.
Hoe krijg ik deze ruit van de klep af en krijg ik deze op mijn eigen klep?
ik dacht zelf ook aan vandalisme maar ik weet het niet zeker nu ik deze verhalen lees.
Nu heb ik een type 1 achterklep gehaald van de sloop met daarop nog een goede achterruit.
Hoe krijg ik deze ruit van de klep af en krijg ik deze op mijn eigen klep?
If you wanna go low, you gotta go slow..
Nee dat gaat idd niet echt werken. Die ruiten zit gelijmd met ruitenkit. En dat zit goed vast. Je hele klep hangt erop.
Je kan ook beter gewoon een glasverzekering afsluiten. Je hebt altijd wel is een keer steenslag of een gesneuveld ruitje.
Je kan ook beter gewoon een glasverzekering afsluiten. Je hebt altijd wel is een keer steenslag of een gesneuveld ruitje.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.