En toch is het zo hoor, ik heb het meermaals nagemeten met een voltmeter. Vreemd
Dit was hier trouwens ook het geval:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... sc&start=0
Na 1 seconde zat er al geen spanning meer op de pomp. Vast draait ze terug eenmaal hij loopt.
Nuja, het maakt allemaal niet veel meer uit want hij start
Ik heb de lambdasonde kunnen aansluiten.
Enkel heeft hij totaal geen stationair, ik moet om de paar seconden een beetje gas bijgeven. Ik gok op de vooronsteking die fout staat, want die heb ik gewoon zo overgezet van de 1.1. Wat denken jullie?
filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=t99Bkd7Qf88
ombouwvragen van carb naar injectie : geen stationair
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Total admin
-
- Total admin
Ik wilde hem vanavond opnieuw starten en hij starte echt ERG slecht. Pas toen ik een klein beetje benzine in het injectiehuis goot wilde hij starten.
Eenmaal gestart kan ik hem enkel draaiende houden door gas bij te geven. Als ik het gaspedaal loslaat blijft hij een seconde stabiel op +-1500rpm (zoals hoort met een koude motor) waarna hij heel snel stilvalt als ik geen gas bijgeef. De gasrespons is wel heel snel en hij klimt snel in toeren.
De ontsteking zal vast fout staan, maar dit lijkt toch eerder op een probleem ergens in het injectiehuis?
Ik heb zelf nog geen tijd gehad om wat onderzoekwerk te doen, morgen kijk ik er nog eens naar.
Iemand die mij al op weg kan helpen?
Eenmaal gestart kan ik hem enkel draaiende houden door gas bij te geven. Als ik het gaspedaal loslaat blijft hij een seconde stabiel op +-1500rpm (zoals hoort met een koude motor) waarna hij heel snel stilvalt als ik geen gas bijgeef. De gasrespons is wel heel snel en hij klimt snel in toeren.
De ontsteking zal vast fout staan, maar dit lijkt toch eerder op een probleem ergens in het injectiehuis?
Ik heb zelf nog geen tijd gehad om wat onderzoekwerk te doen, morgen kijk ik er nog eens naar.
Iemand die mij al op weg kan helpen?