graag wou ik de volgende overnemen "achter as van een 1600cc 16v met abs en nieuwe schijfremmen + blokken 400€ "
maar mijn vraag is : ABS, zorg dit voor ander manier van aansluiting, zal ik iets anders moeten aanpassen dan de handremsysteem ?
alvast bedankt voor jullie input
VTS achteras met schijven en ABS op AX GT PH1
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
Saxo VTS met ABS heeft ook schijfjes achter die door de ABS-computer in de gaten worden gehouden.
De AX GTI met ABS heeft alleen ABS op de voorwielen.
Zover ik weet, kun je die achteras gewoon plaatsen en de remleidingen gewoon aansluiten.
De remdrukregeling van 't ABS-systeem zit schuin onder de HRC.
Zonder ABS-systeem kun je dus de gewone remleidingen gebruiken.
Maar wat de handrem betreft, ik kan me vaag herinneren dat je daar wel andere handremkabels voor moet hebben.
Maarrehm Sebastien, als je die achteras gaat gebruiken zonder het ABS-systeem, kan ik dan de sensoren van je overnemen?
Zover ik weet, kun je die achteras gewoon plaatsen en de remleidingen gewoon aansluiten.
Maar wat de handrem betreft, ik kan me vaag herinneren dat je daar wel andere handremkabels voor moet hebben.
Maarrehm Sebastien, als je die achteras gaat gebruiken zonder het ABS-systeem, kan ik dan de sensoren van je overnemen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
als ik die koop, idd.MNM(tm) wrote:Saxo VTS met ABS heeft ook schijfjes achter die door de ABS-computer in de gaten worden gehouden.
Bedankt voor iedereen voor de input over de remleidingen.