Ik weet niet of het er al staat,... maar liever 1x teveel dan te weinig.
Adres:
3e Tochtweg 11 2913LT Nieuwerkerk aan den IJssel
Routebeschrijving.
Vanuit Rotterdam A20
Afslag Nieuwerkerk aan den IJssel
3e Rontonde rechtsaf (rontonde van de afslag meegeteld !!)
2e weg rechts
na ong 800 meter 2e tuinderij aan de rechter zijde bestemming bereikt
Vanuit Utrecht A20
Afslag Moordrecht A20
Rontonde van de afslag rechtsaf
na 2 kilometer linksaf (1e weg links)
na weer 2 kilometer 1e weg links
Vanuit Den Haag A12
Afslag Zevenhuizen
Rechtsaf richting Zevenhuizen/Nieuwerkerk
alsmaar doorrijden tot je een rontonde tegenkomt en hier linksaf slaan (4 kilometer)
2e weg rechts
Mochten er problemen zijn, of je kan het toch niet vinden ofzo: 06-10309641 (afmelden is telefonisch niet nodig)
Ik ben gastheer,... je kan mij alles vragen, weet je niet hoe ik er uit zie ? ... je kan me bellen of even aan een ander vragen.
Neem als het kan een haspel en een looplamp mee,......
Laat de boel netjes en schoon achter, afgewerkte olie ook zelf weer meenemen
Ik zet mijn gereedschap in de kantine neer,.. lenen mag, als het aan het eind van de avond maar weer compleet in de kantine staat.(krik, doppenset, Pootjes en een looplamp)
In de kantine staat ook een krat met allerlei bouten, schroeven, moeren, nippels, en noem maar op .... al deze dingen komen van mijn gestripte axen af,.. dus breek of mis je iets ? .... mischien kan je het daar tussen vinden.
Ga je iets met olie doen ? ... in de kantine liggen een paar grote vellen karton, gelieve deze gebruiken bij het aftappen van olie ivm het per ongeluk druppen.
Toch op de vloer gedrupt ... in de kantine staat ook een zakje kattenkorrels, en Duff neemt wat anti olie doeken mee (geloof ik)
In de kantine staat ook een fooiendoos (te herkennen aan de visjes er op) .... niemand is verplicht om er iets in te doen,... maar dit soort meetings kosten geld, de clubkas is niet groot, dus een bijdrage als clubsponsoring zou zeer welkom zijn.
Eet veel ! ... geneer je niet ... er is genoeg !!
Veel plezier !!!! ..... maar dat zal wel goed komen.
Voor de liefhebbers,.... ik heb Gertjuh uitgenodigd,......
.... met een beetje hoop gaan we hem eindelijk weer eens zien