1600 motorblok
Moderators: denny, vtspower, webmasters
1600 motorblok
hallo kan iemand mij vertellen of een tu5jp een alluminum onder blok is of een stalen ik zoek een alluminum onder blok vandaar wie heeft er wt te staan
hallo ik wou ff reageren op jullie site ik doe aan auto cross mee en rij met een Citroën ax sport ik ben er dit jaar club kampion mee geworden en tweede in het euro bokaal westrijd dus vanddar dat ik de ax super snel vind en een mooie wagen is groeten hendrik jan praamstra
Dit hoort niet in de FAQ thuis, maar gewoon in Technisch.
Of de TU5JP een aluminium onderblok is, is niet bepaald een Frequently Asked Question (= regelmatig gestelde vraag)
Of de TU5JP een aluminium onderblok is, is niet bepaald een Frequently Asked Question (= regelmatig gestelde vraag)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
tenzij ze de wetliner constructie hebben aangepast zijn alle 1600 blokken van staal. heb een wetliner nagemeten en je kan die niet opboren tot 1600cc zoals psa ze maakt. Dan blijft er simpelweg te weinig materiaal over op het gedeelte onder de afdichtring.
Je zou een 1.4 kunnen stroken en zo een alu 1.6 maken. Maar een langere slag gaat toch meestal gepaard met een lager toerental.
Je zou een 1.4 kunnen stroken en zo een alu 1.6 maken. Maar een langere slag gaat toch meestal gepaard met een lager toerental.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
denny wrote:tenzij ze de wetliner constructie hebben aangepast zijn alle 1600 blokken van staal. heb een wetliner nagemeten en je kan die niet opboren tot 1600cc zoals psa ze maakt. Dan blijft er simpelweg te weinig materiaal over op het gedeelte onder de afdichtring.
Je zou een 1.4 kunnen stroken en zo een alu 1.6 maken. Maar een langere slag gaat toch meestal gepaard met een lager toerental.
dat maakt niet uit zo te lezen baggert hij in de wijlanden door:P zn vader bouwt rolkooien, en verlaagde kevers als ik me niet vergis
maar een laag toerige motor is heel ideaal op een zware zand baan.
hadden wij eerst ook, maar omdat me zusje meer op de klei reed, hebben we een andere motor gebouwt.
heb bij de vos in leeuwen bij een paar alu TU 1.6-en gestaan. is al een paar jaar geleden en weet niet meer waar die uit kwamen. Was volgens mij 206 of zo iets. in ieder geval met het nieuwe model kop van de greytop en de kleine injectors.
p.
p.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen