Hey mensen.
Gister heerlijk het zout van mijn auto afgespoeld maar savonds bevroren sloten.
mooi kl*te dus maar ff min broertjes ax gepakt vandaag. Nu is die auto ontdooit vandaag en doet mijn bijrijders deur het weer alleen mijn bestuurders deur blijft in het slot zitten net of hij stuk is. de sleutel draait wel en pin komt omhoog maar nog niet zo ver als dat hij open is. deur blijft dus op slot.
Hebben jullie enig idee wat mijn slot kan blokeren of is het nog steeds bevroren daar binnen?
groet arjan
bevroren sloten en nu ze ontdooit zijn stuk
Moderators: denny, vtspower, webmasters
- arjanklepper
- AX liefhebber
bevroren sloten en nu ze ontdooit zijn stuk
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
-
- Archivaris
is het niet zo dat je deur aan je deurrubber vastgevroren zit? dacht afgelopen maandag ook dat me slot kapot was maar toen ik met beleid aan de bovenzijde van de deur de deur opentrok kwam 'ie zachtjes aan los (als je het zo probeert kijk dan uit dat je niet te hard trekt want dan help de de rubber rand om zeep...)
- arjanklepper
- AX liefhebber
Neej helaas niet.
De pin komt maar half omhoog en daaraan zie ik dat hij nog half in het slot zit en de sleutel helemaal is omgedraait:P
dus slot is stuk.
mogelijk heeft aad nog een setje sloten maar ik heb nog niet gehoord of deze passen op een 5 deurs.
ps weten jullie hoe moeilijk dit te fiksen is om een slot over te zetten?
groet arjan
De pin komt maar half omhoog en daaraan zie ik dat hij nog half in het slot zit en de sleutel helemaal is omgedraait:P
dus slot is stuk.
mogelijk heeft aad nog een setje sloten maar ik heb nog niet gehoord of deze passen op een 5 deurs.
groet arjan
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
-
- profiel verwijderd
Slotje overzeggen is een eitje.arjanklepper wrote:Neej helaas niet.
dus slot is stuk.
groet arjan
Slot zit vast achter het plaatwerk van de deur met een ´vorkje´.
Verder is het een kwestie van stangetjes loshalen en vastzetten.
3- en 5-drs zijn volgens mij niet uitwisselbaar?! Maar dat weet ik niet zeker!
Mastenhose wrote: 3- en 5-drs zijn volgens mij niet uitwisselbaar?! Maar dat weet ik niet zeker!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Beginnend AX liefhebber