Het tuig in Groningen ben ik nu helemaal klaar mee!!
Voetstappen over de complete auto, deuk in de motorkap en kijk:
M'n vleugeltje helemaal naar te kl*te!! Heeft iemand nog een over, kleur is niet van belang. Ik ben vandaag al langs 3 verschillende slopen gegaan, maar geen succes.
Benjamin Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Stelletje kanslozen!
Ze moesten eens weten hoeveel tijd, geld en moeite er in sommige auto's gestopt wordt! Maar los daarvan moeten ze dr natuurlijk sowieso met hun klauwen van afblijven.
Zonde man... sterkte met het herstel ervan.
Maar ik heb nog wel een spoilertje liggen, de lak is wel heel erg afgebladerd. Maar stuur maar een PB als je er belang bij hebt. Prijs komen we wel uit.
Zijn ze even helemaal niet goed meer geworden in Groningen ofzo??? vindt net dit bericht op DVHN.nl
Drie mannen poepen en plassen op auto
DVHN | Gepubliceerd op 09 januari 2009, 12:01 groningen - Drie Stadjers zochten donderdagnacht een bijzondere plek om hun behoefte te doen. In de BSF van Suttnerstraat klommen ze op een auto om daar vervolgens te plassen en te poepen. Twee 19-jarige mannen werden vervolgens aangehouden door de politie. Een derde verdachte maakte zich uit de voeten.
srwdj wrote:Zijn ze even helemaal niet goed meer geworden in Groningen ofzo??? vindt net dit bericht op DVHN.nl
Drie mannen poepen en plassen op auto
DVHN | Gepubliceerd op 09 januari 2009, 12:01 groningen - Drie Stadjers zochten donderdagnacht een bijzondere plek om hun behoefte te doen. In de BSF van Suttnerstraat klommen ze op een auto om daar vervolgens te plassen en te poepen. Twee 19-jarige mannen werden vervolgens aangehouden door de politie. Een derde verdachte maakte zich uit de voeten.
Dat is toch niet normaal!!
Benjamin Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.