Voor eigenlijk ook, alleen verreist het opgegeven moment aangepaste veerpoten
Ik heb nu geen voorbeeld meer om te meten hoe hoog standaard is dus weet ook niet hoeveel lager mijne is.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
als er iets op de grond komt wat niet je banden zijn, dan zit je op z'n laagst,
dan zou ik 'm een paar milimeter omhoog doen.
en dan wens ik je veel succes met drempels.
Ben toch ook heel erg benieuwd hoe de GT dat gaat doen
Hoe zou ik toch kunnen meten hoeveel lager hij is geworden? ben wel benieuwd... Kan iemand met standaard GT onbeladen niet eens wielkast hoogte meten (A)?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
106 schroefset past ook , dus kijk maar eens op marktplaats, v-maxx, tec tuning.. de meningen over deze sets zijn verdeeld
achter kun je zo laag als je maar wil, alleen het moet nog wel een beetje passen met je velgen en banden (en stuggere schokbrekers kan ik je ook aanraden)
in mijn wie is wie staan wel fotos van verlaging achter, en het werk wat ik er van heb gehad
Let wel op dat vanaf 4 cm verlaging je wegligging heel hard achteruit gaat he. Elke cm die je verlaagd introduceer je ook 1 cm bumpsteer. Dat merk je in eerste instantie niet zo heel erg maar verwacht geen topprestaties meer.
Lager dan 4cm is ook funest voor originele dempers.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Mijn ervaring is dat je de skirts er niet meer netjes op krijgt,... alles onder de skirt weghalen ook niet een gewenst resultaat geeft ... en dat er voor de achterzijde (waar het probleem het eerst gaat voorkomen geen bumpstops hebt)
Ik hoop dat je vet laag kan gaan,... dit zou echt super staan op jouw ax