kl*te Jef,
maar jou en je pa kennende moet het goed komen.
Mooi taxeren @work ik heb er goede ervaringen
:(:(:(:(:(:(
Moderators: Rock's, webmasters
Ik duim met je mee dat je groot uitgekeerd word, moet lukken. En dan t sportje in ere herstellen!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
ja dat is nu t probleem he, het is op kenteken maar een 1.0e uit 1988grietje wrote:Ik duim met je mee dat je groot uitgekeerd word, moet lukken. En dan t sportje in ere herstellen!
maarja al krijg ik niks word die toch gemaakt, vind het echt een leuk karretje waar ik nog veel meer plezier mee wil hebben.
hmm,
ik denk dat als je een foto van na de aanrijding laat zien,
en een foto van voor de aanrijding, waarop wel degelijk te zien dat het een naar Sport omgebouwde ax is, dat dat wel iets moet uitmaken,
ja het moet op papier staan, dat snap ik ook, maar als ik een sport zie, en het is op papier een 1.0, dan zie ik het nog steeds als sport.
foto's kunnen een hele hoop betekenen, en natuurlijk een keuring op je auto van waarde, maar dat had moeten gebeuren voor het ongeluk natuurlijk
en een foto van voor de aanrijding, waarop wel degelijk te zien dat het een naar Sport omgebouwde ax is, dat dat wel iets moet uitmaken,
ja het moet op papier staan, dat snap ik ook, maar als ik een sport zie, en het is op papier een 1.0, dan zie ik het nog steeds als sport.
foto's kunnen een hele hoop betekenen, en natuurlijk een keuring op je auto van waarde, maar dat had moeten gebeuren voor het ongeluk natuurlijk
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX liefhebber
ja dat klopt, heb eigelijk van alles wel foto`s, alle nieuwe onderdelen, de rekeningen etcDuFF wrote:hmm,
en een foto van voor de aanrijding, waarop wel degelijk te zien dat het een naar Sport omgebouwde AX is, dat dat wel iets moet uitmaken,
maarja we wachten maar af.
idd, en de garage waar die getaxeerd wil ze vast ook wel zien, gelukkig was die garage bij mij ook op de hoogte hoeveel werk/geld er in de auto was gestokenMNM(tm) wrote:Facturen zijn altijd handig om in situaties als deze de verzekeringsmaatschappij mee om de oren te meppen.
de schade aan mijn ax werd ook aanzienlijk hoog getaxeerd dus kreeg de dagwaarde en die viel behoorlijk gunstig uit, genoeg om een nieuwe gti er voor terug te kopen
Succes er mee