Zo is het bij mij ook begonnen. Inmiddels wil ik geen andere auto meer dan een AX.Sgurk wrote:De AX is aangeschaft als goedkoop vervoersmiddel maar wordt intussen al als hobbyobject gezien.
Sgurk = Geerco (AX 1.4 GTI '92)
Moderator: webmasters
-
citro-power
- AX Master

Kutzooi de kosten lopen nu al aardig op. 300 eurie voor een ruit
Maarja na uit gerekend te hebben wat zelf doen kost ga ik het toch maar laten doen. Zelf kost het rond de 250, omdat ik er een dag vrij voor moet nemen op zaterdag komt er toch weer 80 euro bij + benzine kosten naar de hulp en materialen. En bij Carglass heb je ook nog twee jaar garantie.
Ik heb een dempertje in mijn eigen woonplaats gevonden voor 40 euro. Een bijna nieuwe standaard GTI demper, de rvs vervanger hiervan komt in de zomervakantie wel
. dan heb ik tijd om te zoeken en ook tijd gehad om te sparen.
Maarja na uit gerekend te hebben wat zelf doen kost ga ik het toch maar laten doen. Zelf kost het rond de 250, omdat ik er een dag vrij voor moet nemen op zaterdag komt er toch weer 80 euro bij + benzine kosten naar de hulp en materialen. En bij Carglass heb je ook nog twee jaar garantie.
Ik heb een dempertje in mijn eigen woonplaats gevonden voor 40 euro. Een bijna nieuwe standaard GTI demper, de rvs vervanger hiervan komt in de zomervakantie wel
AX GTi, sold!
Gisteren heb ik een standaard GTI einddemper opgehaald in 's-Gravenzande. Dat was wel 500m rijden
. Maar toch even met de auto natuurlijk want de verkopende partij heeft ook een GTI. Ik had de auto al eens zien rijden, dat is echt de meest strakke GTI die er is
.
Helemaal overgespoten in't zwart. Alles helemaal glad, echt super strak. Dus wij hebben nog effe naar elkaars auto staan kijken en ik heb gezegd dat hij zich ff aan moet melden. Zo'n GTI mag jullie niet worden onthouden. Nu hopen dat hij zich gauw aanmeld en foto's plaatst. Echt een super strakke bak!! Het is het broertje van die jongen met die gele sport die totalloss is..... Van die sport staan verderop dit forum nog foto's (ook in die bijzonder mooie wallpaper!).
Helemaal overgespoten in't zwart. Alles helemaal glad, echt super strak. Dus wij hebben nog effe naar elkaars auto staan kijken en ik heb gezegd dat hij zich ff aan moet melden. Zo'n GTI mag jullie niet worden onthouden. Nu hopen dat hij zich gauw aanmeld en foto's plaatst. Echt een super strakke bak!! Het is het broertje van die jongen met die gele sport die totalloss is..... Van die sport staan verderop dit forum nog foto's (ook in die bijzonder mooie wallpaper!).
AX GTi, sold!
Vandaag krijg ik waarschijnlijk mijn nieuwe digicam. Dan ga ik es ff foto's maken van mijn hoedenplank, versterker en andere details. Komt mijn auto lekker ontleed in mijn "Wie = Wie".
Ohw voor als iemand het interessant vind:
http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier. ... cale=nl_NL
Ohw voor als iemand het interessant vind:
http://www.kodak.com/eknec/PageQuerier. ... cale=nl_NL
AX GTi, sold!
Moeders prutst tegenwoordig wat aan op internet net. Ik dacht dis misschien wel leuk voor in de Wie = Wie.
http://www.famdevoogd.nl/fotopagina_1.html
AX GTi, sold!
Bij de verkoop wilde de nieuwe eigenaar ze niet hebben. Ik heb ze toen aan een maatje met een BX verkocht (die groene voorin mijn wie = wie). Maar inderdaad dat zal er ooit wel van gaan komen, maar dan wel met een platter bandje 
Nu staat de AX er ook bij
onderaan de pagina op de ax klikken voor meer ax 
Nu staat de AX er ook bij
AX GTi, sold!
Nou vandaag is de dag van de waarheid!
Hij wordt alvast APK gekeurd. En bij mij betekend dit op de 1 of andere manier altijd dat het veel geld kost. Gelukkig kreeg ik van de garage een mooie C2 mee om de pijn wat te verzachten. Alles erop en eraan je kan het niet verzinnen of de deze C2 heeft het. Ik heb ook wat mooie foto's geschoten die zal ik ook wel ff plaatsen. Vanmiddag nog even lekker flipperen (semi-automaat) in deze C2 en dan mag ik weer AX-en.
Hij is zo traag als stront vergeleken bij mijn ax, maargoed het is leuk om te proberen.
Garage heeft net gebeld, voor 600 euro issie door de APK, incl grote beurt en het stellen van m'n kleppen. SLIK! Nou vooruit dan maar.
Mankementen:
- handremkabeltje rechts niet goed
- remverschil achter
- olielekkage waar de aandrijfas de versnellingsbak in gaat
Dit alles is vanmiddag opgelost en dan issie weer helemaal toppie en heb ik APK tot 01-07-2005
Nog mensen geinteresseerd in een goede GTI met splinternieuwe APK
Ik zag namelijk bij de garage een mooie saxo en een AX volcane uit 1995. Die zou ik wel willen hebben i.v.m. de jongere leeftijd en de mooie looks, maar dan moet mijn AX verkocht worden :tongue .
Hij wordt alvast APK gekeurd. En bij mij betekend dit op de 1 of andere manier altijd dat het veel geld kost. Gelukkig kreeg ik van de garage een mooie C2 mee om de pijn wat te verzachten. Alles erop en eraan je kan het niet verzinnen of de deze C2 heeft het. Ik heb ook wat mooie foto's geschoten die zal ik ook wel ff plaatsen. Vanmiddag nog even lekker flipperen (semi-automaat) in deze C2 en dan mag ik weer AX-en.
Hij is zo traag als stront vergeleken bij mijn ax, maargoed het is leuk om te proberen.
Garage heeft net gebeld, voor 600 euro issie door de APK, incl grote beurt en het stellen van m'n kleppen. SLIK! Nou vooruit dan maar.
Mankementen:
- remverschil achter
Dit alles is vanmiddag opgelost en dan issie weer helemaal toppie en heb ik APK tot 01-07-2005
Nog mensen geinteresseerd in een goede GTI met splinternieuwe APK
AX GTi, sold!
-
Kakelbont
- AX Master Spammer

afkeur op olielekage?? En een handremkabeltje zijn ook de kosten nietSgurk wrote:Nou vandaag is de dag van de waarheid!
Mankementen:
- remverschil achter
maargoed, grote beurt en kleppestellen zal wel wat koste jah...
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
arnie
- AX super weirdo

Op mij hoef je sowieso niet meer te rekenenNog mensen geinteresseerd in een goede GTI met splinternieuwe APK Ik zag namelijk bij de garage een mooie saxo en een AX volcane uit 1995. Die zou ik wel willen hebben i.v.m. de jongere leeftijd en de mooie looks, maar dan moet mijn AX verkocht worden .
Maare beter voor je dat hij goedgekeurd is.
Freude am Fahren.