Nope, zegt me niks.
Volgens mij komt hij uit France!
Gr Mr Dean
wie kent deze ax
Moderator: webmasters
ja klopt dit is een maxi. Technisch vrijwel gelijk aan bv de saxo super 1600 kwa onderstel.
binnenkort ook in nederland te bewonderen (niet die van mij) want er is iemand met een maxi bezig die ingezet gaat worden in het nederlands rally(sprint) kampioenschap
binnenkort ook in nederland te bewonderen (niet die van mij) want er is iemand met een maxi bezig die ingezet gaat worden in het nederlands rally(sprint) kampioenschap
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
grappig gezicht die maxi kit vanuit deze hoek
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
klopt dat ben ik. Wij gaan deze auto herbouwen.denny wrote:ja klopt dit is een maxi. Technisch vrijwel gelijk aan bv de saxo super 1600 kwa onderstel.
kijk maar eens opCitroCin wrote:Dan ga je ons vast wel op de hoogte houden dmv een wie is wie!
www.vandegevelautoservice.nl
-
- AX Master