Ga je naar het Kever Winter Festijn, loop je over de beurs tussen allemaal VW debielen, en wat zie je dan?
juist ja, een Citroën HY
Maar goed, ondanks dat ie mooi was en ik de enige was die fotos nam van deze geweldige auto, kwamen we voor de kevers he
Ik ben fan van mat
gaaaf gaspedaal
airbrushwerk
Zonneklep
jeetje ik zie dubbel
en als ik rijk was had ik deze meegenomen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Joost wrote:mooiste aankoop van de dag was vast voor de AX
Alle aankopen die dag waren voor AX
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mooie foto's, en idd leuke wagentjes. Hier in de buurt zijn er elk jaar enkele kevermeetings. (Ninove en Erembodegem in B; ik denk zo rond april ).
Dit is ook een leuke:
knippers zitten op t voorscherm, in de bumper of in de koplamp idd.
Ennuhm ik heb geen onderdelen voor mn AX hoor haha, gereedschap, maar ging smiddags bij Joohoost AX dingen ophalen. Beetje jammer dat ik vlak daarna de spullen grotendeels niet meer nodig had