Martijn (rockfordbreda ax 1.4 furio 1994)
Moderator: webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
Martijn (rockfordbreda ax 1.4 furio 1994)
Nou naar veel comentaar over aanmelden op wie is wie kan ik eindelijk me eigen aanmelden bij dit topic
Ik heb dus sins zaterdag een bordeaux rode ax uit 1994 en hij/zij wordt gevoed door een 1.4l benzine motor en monopoint injectie.
Dit alles is met electrische ramen en eummmm deurvergrendeling (werkt niet lekker)
Foto's volgen...
De restauratie van de ax ga ik ook in foto verslag weergeven
Mijn km stand is 186154 km.
TOT typs RF breda
Oja bij ons in het gezin hebben we trouwens ook nog een picasso 2.0 16v uit 2006.
Mochten er ooit nog uitbreidingen komen van de Citroën clang dan word dit weer gemeld op deze pagina
Update:12-1-2009 Heb eindelijk ff 2 foto's gemaakt,er volgen er wel meer hoor...
Ik heb dus sins zaterdag een bordeaux rode ax uit 1994 en hij/zij wordt gevoed door een 1.4l benzine motor en monopoint injectie.
Dit alles is met electrische ramen en eummmm deurvergrendeling (werkt niet lekker)
Foto's volgen...
De restauratie van de ax ga ik ook in foto verslag weergeven
Mijn km stand is 186154 km.
TOT typs RF breda
Oja bij ons in het gezin hebben we trouwens ook nog een picasso 2.0 16v uit 2006.
Mochten er ooit nog uitbreidingen komen van de Citroën clang dan word dit weer gemeld op deze pagina
Update:12-1-2009 Heb eindelijk ff 2 foto's gemaakt,er volgen er wel meer hoor...
Last edited by rockfordbreda on MonJan12, 2009 9:29:25 PM, edited 7 times in total.
komt ie dan he
[
[
-
-
ziet er niet slecht uit hooor!
Nog andere velgjes van plan?
Nog andere velgjes van plan?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
-
Nou grote veranderingen komen er zeker
Ten eerste moeten de mislampen/verstralers terug in de bumper.
Deze horen er ook dus komen er terug in.
Zaterdag de ruitenwisser in het midden zetten.
Dan ff zoeken naar leuke velgen
En de audio moet er nog is maar das een grote klus
Ook daar ga ik de foto's van plaatsen.......ter info De achterbank zal er helemaal uit gaan...hahahaha.
Mvg:
RF breda
Ten eerste moeten de mislampen/verstralers terug in de bumper.
Deze horen er ook dus komen er terug in.
Zaterdag de ruitenwisser in het midden zetten.
Dan ff zoeken naar leuke velgen
En de audio moet er nog is maar das een grote klus
Ook daar ga ik de foto's van plaatsen.......ter info De achterbank zal er helemaal uit gaan...hahahaha.
Mvg:
RF breda
komt ie dan he
[
[