Opper hier je ideeën voor de thema meetings!
Moderators: Browny, webmasters
even laatste opmerking. Spanje of curacau kies jezelf voor. het heeft allebij zon en strand dus waarom zou je uberhaupt naar C. vliegen?
Is dat niet zinloos dan? de meeste gaan toch voor de zon en het strand en ik denk dat spanje daarnaast kwa omgeving veel meer heeft te bieden dan C. met zijn no go areas. Maja spanje ligt niet in de Caribean.
Nogmaals het zijn keuzes die je voor jezelf maakt. Ik had ook rekening gehouden met de hoeveelheid passagiers in dat vliegtuig
Er is niemand die voor je kan bepalen of iets zinloos is.
Verder heb je tegenwoordig geen echte pure slipcursussen meer. Het is allemaal rijvaardigheid (dus in mijn ogen synoniem) Ik heb dus ook remwegverschil gedaan etc (ik stond trouwens zonder ABS sneller stil als met) erg grappig zo'n geoefend voetje.
Daarnaast doen ze op lelystad slalom, een leuk weetje met snel autorijden is, dat hoe beheerster je het doet hoe sneller je tijd is. Niks raggen dus
ik ga het hierbij houden, het topic is ergens anders voor bedoeld.
Is dat niet zinloos dan? de meeste gaan toch voor de zon en het strand en ik denk dat spanje daarnaast kwa omgeving veel meer heeft te bieden dan C. met zijn no go areas. Maja spanje ligt niet in de Caribean.
Nogmaals het zijn keuzes die je voor jezelf maakt. Ik had ook rekening gehouden met de hoeveelheid passagiers in dat vliegtuig
Er is niemand die voor je kan bepalen of iets zinloos is.
Verder heb je tegenwoordig geen echte pure slipcursussen meer. Het is allemaal rijvaardigheid (dus in mijn ogen synoniem) Ik heb dus ook remwegverschil gedaan etc (ik stond trouwens zonder ABS sneller stil als met) erg grappig zo'n geoefend voetje.
Daarnaast doen ze op lelystad slalom, een leuk weetje met snel autorijden is, dat hoe beheerster je het doet hoe sneller je tijd is. Niks raggen dus
ik ga het hierbij houden, het topic is ergens anders voor bedoeld.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Ik zou niet op een circuit durven voordat ik een rijvaardigheidstraining heb gedaan met mijn eigen auto....
slalomen op lelystad lijkt me simpel weg GEWELDIG... Met een AX is dat volgens mij echt super super gaaf. (rotondes zijn ook al geweldig..)
slalomen op lelystad lijkt me simpel weg GEWELDIG... Met een AX is dat volgens mij echt super super gaaf. (rotondes zijn ook al geweldig..)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het circuit op wil ik wel, slipcursus heb ik gedaan maar dat boeit niet of je die wel of niet gedaan hebt,
je moet je auto kennen, en je moet weten wat de max is, en als je zowiezo voor het eerst op het circuit gaat, doe je er verstandig aan om een vrije rit te doen, en niet te gaan scheuren,
dus gewoon op het gemakje.
je moet je auto kennen, en je moet weten wat de max is, en als je zowiezo voor het eerst op het circuit gaat, doe je er verstandig aan om een vrije rit te doen, en niet te gaan scheuren,
dus gewoon op het gemakje.

Spreken is goud, Ductape is zilver.
Ik vind toch echt dat ik eerst moet leren wat de max van mijn auto is, en hoe ik daar mee omga, voordat ik op het circuit ga rijden 
Ik weet hoe het is om over de max te gaan en ik weet ook dat ik daar niets aan kon doen, ik heb zon cursus dus nodig

Ik weet hoe het is om over de max te gaan en ik weet ook dat ik daar niets aan kon doen, ik heb zon cursus dus nodig

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Haha, waggel 2009 was na de Citromobile de tweede meeting die we op de voorlopige agenda voor 2009 hadden neergezet. (De definitieve agenda komt binnenkort online)
Maar je had er wel iets duidelijker bij mogen zeggen dat er een link onder je post zat

Enfin, een andere locatie dus.
Ik heb een gerucht opgevangen dat er op vrijdag een bekende hiero plaatjes gaat draaien. Uiteraard weer de bekende en onbekende ongein, gaat weer een groot feest worden

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
