Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
doel is meer koppel en eventueel beetje pk winst!
maar wat is er precies allemaal mogelijk met het inlaat spruitstuk??
en wat is het beste??b.v.d bjorn
ja het is een echte gti en de kat is der al uit!!dus zat der nu over te denken om naar streetperformance te gaan en een uitlaat spruitstuk der onder te schroeven !
maar dat inlaat spruitstuk kan dat zo over worden gezet of moet ik nog met dingen rekening houden?of aanschaffen?en wat scheelt het??En ik wil het dan wel fatsoenlijk doen!!misschien in combinatie met een cold air intake ofzo maar weet niet eigenlijk niet precies wat het beste is!!En ik vraag me eigen trouwens ook nog steeds af of dat die group n chip echt efficient of slim is(denk het niet echt) ma bende der nog nie over uit!!alvast bedankt m.v.g bjorn
MNM(tm) wrote:Wat betreft de veranderingen / verbeteringen die de Group-N chip teweeg brengt: vraag het eens aan de clubleden die de chip al hebben!
- Eindelijk net stationair
- Geen gestotter meer aan 3000 rpm
- begrenzer verhoogd naar 8000 (max 7500 rpm doen )
- krijgt iets vroeger en iets meer koppel (dit merk je wel goed imo)
- reageert sneller op gas geven
- rijdt soepeler
Nitroën wrote:En hoe zit dat met een spaghetti spruitstuk voor een AX 1.1?
Zijn die ook ergens te verkrijgen of past die voor een GTI erop (neem aan van niet)?
Volgens mij zal die van een GTI te laag komen omdat een 1.4-onderblok iets hoger is dan een 1.1-blok. (scheelt +- zo'n anderhalve cm)
Zoek dan gewoon een 1.4-blokje. Dat is goedkoper en levert meer pk's op