Paulus aka Citrosan Groene Volcane '95 1.6
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1909
- Joined: WedAug16, 2006 8:43:43 PM
- Location: Haarlem // Zandvoort
- Contact:
gisteren
Heb de ax gisteren in het echt gezien, super strak !
Wacht maar tot hij straks helemaal af is de bumper,
dan is hij nog mooier ! (lekker zonder gaas)
Gr Mr Dean
Wacht maar tot hij straks helemaal af is de bumper,
dan is hij nog mooier ! (lekker zonder gaas)
Gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Bij de montage van de uitlaat heb ik 2 orginele punten van de ophangrubbers gebruikt en aan de rechterkant zat een beugeltje met een rubber er tussen die heb ik door m'n kofferbakbodem heen geboord en vast gezet, was eerst bang dat dit voor resonanties zou gaan zorgen maar dat is dus niet het geval, de auto is nog net zo stil
En Peter, had jij dat nou ook dat de aansluit flens van de uitlaat de zelfde was als van de middenpijp , ik heb dus op de middenpijp een andere flens gelast.
En Peter, had jij dat nou ook dat de aansluit flens van de uitlaat de zelfde was als van de middenpijp , ik heb dus op de middenpijp een andere flens gelast.
Dat heb ik bij mijn Cituning demper ook. Er schijnen ringen voor te zijn die je er tussen moet plaatsen. Ik hoop over een aantal weken zo'n ring te krijgen.Citrosan wrote: En Peter, had jij dat nou ook dat de aansluit flens van de uitlaat de zelfde was als van de middenpijp , ik heb dus op de middenpijp een andere flens gelast.
Ik had een afspraak vanmorgen voor de APK, dus ik eerst Cindy naar d'r werk gebracht zodat ik als nog een auto had, slaan m'n ruiten helemaal vet en zoals we dachten, de kachel radiator kaduuk , nou ja dacht ik, is toch geen afkeur en idd de auto is goed gekeurd
Vanmiddag eerst maar even een busje Barsleaks gehaald en toen naar de garage m'n auto opgehaald om vervolgens gelijk het busje er in leeg te kieperen, ziet er naar uit dat ik weer even vooruit kan, als het warmer weer wordt gaan we wel aan de knutsel, ben niet gek
En het dash moet er toch uit als we de airco in gaan bouwen
Vanmiddag eerst maar even een busje Barsleaks gehaald en toen naar de garage m'n auto opgehaald om vervolgens gelijk het busje er in leeg te kieperen, ziet er naar uit dat ik weer even vooruit kan, als het warmer weer wordt gaan we wel aan de knutsel, ben niet gek
En het dash moet er toch uit als we de airco in gaan bouwen
Leuk he, dat het nog 2008 is en er alvast 2010 op je apk papiertje staat
Zijn er vandaag twee club AX'jes afgemeld.
Wel erg vervelend dat juist nu de kachelradiateur het heeft begeven.
Zijn er vandaag twee club AX'jes afgemeld.
Wel erg vervelend dat juist nu de kachelradiateur het heeft begeven.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Vandaag maar eens de zomerwieltjes er onder gezet, vond ik wel weer nodig
Ben ik bij het laatste wiel, rechts achter, schiet me te binnen dat m'n vulopening wat roestig was en ik had nog een goede liggen van de GT, aan de klus dus maar.
Gelukkig is het een relatief simpele klus dus dat kon nog net voor het donker werd, dus mijn vulopening ziet er weer keurig uit, dat geldt overigens niet voor het oude exemplaar....
Zielig he
Ben ik bij het laatste wiel, rechts achter, schiet me te binnen dat m'n vulopening wat roestig was en ik had nog een goede liggen van de GT, aan de klus dus maar.
Gelukkig is het een relatief simpele klus dus dat kon nog net voor het donker werd, dus mijn vulopening ziet er weer keurig uit, dat geldt overigens niet voor het oude exemplaar....
Zielig he
Daar zou ik niet negatief over zijn nee :D Compressie poeder he? haha
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).