Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)
Moderator: webmasters
Mooi dat de kap is aangekomen.
Smaken verschillen, zelf zou ik het niet gedaan hebben. Maar ik vind het altijd wel weer leuk om te zien als mensen lekker eigenwijs bezig zijn met hun AX.
Schiet opeens het liedje Knock on wood van Eddie Floyd omhoog
Smaken verschillen, zelf zou ik het niet gedaan hebben. Maar ik vind het altijd wel weer leuk om te zien als mensen lekker eigenwijs bezig zijn met hun AX.
Schiet opeens het liedje Knock on wood van Eddie Floyd omhoog
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
hmm, mijn oordeel nu ik 't zie? ik denk dat de kap het beste tot zijn recht komt op een zwarte of witte ax.
maar, elke gek zijn gebrek toch....want wie gaat zn hele ax nou onderplakken met tetris-vormpjes .
en zoals michel zei, pas op de houtwormen
ps, die luchthapper op je dak, er komt wind in, kan nergens heen, ten koste van je verbruik.
als het regent, regenwater kan nergens heen, het gaat er dus sneller roesten.
maar, elke gek zijn gebrek toch....want wie gaat zn hele ax nou onderplakken met tetris-vormpjes .
en zoals michel zei, pas op de houtwormen
ps, die luchthapper op je dak, er komt wind in, kan nergens heen, ten koste van je verbruik.
als het regent, regenwater kan nergens heen, het gaat er dus sneller roesten.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
tsjaaa... ten koste van je verbruik... Ach dat moet dan maar! Dat ding verbruikt toch nooit 't zelfde; zit tussen de 1:10 - 1:13. Laat ie nou eens een half litertje meer gebruiken op een zelfde aantal km's! Boeieee...DuFF wrote:ps, die luchthapper op je dak, er komt wind in, kan nergens heen, ten koste van je verbruik.
als het regent, regenwater kan nergens heen, het gaat er dus sneller roesten.
En dat roest ben ik eigenlijk niet zo heel bang voor .
Volgens mij lopen d'r al een paar... Wat hebbie nou aan een cabrio, dezer dagen ?! 10 graden vorst hoor ik steedsQuinten wrote:meteen erop plakken job....dan heb je straks de eerste cabrio AX in nl
De witte had vanochtend toch wel wat klagen, voordat ie eindelijk wilde starten. Vandaag dan maar ffies op de gelijkrichter
Verder heb ik een gedeelte van deze 2de kerstdag besteed om de striping aan de rechtse zijde te verwijderen... wat een klus ! Maar check 't resultaat
Verder heb ik een gedeelte van deze 2de kerstdag besteed om de striping aan de rechtse zijde te verwijderen... wat een klus ! Maar check 't resultaat
Last edited by Job on WedDec31, 2008 12:15:53 PM, edited 1 time in total.
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- AX liefhebber
- Posts: 264
- Joined: WedNov21, 2007 2:12:43 PM
- Location: Texel
wat een graf kou zeg....
Maar vanochtend toch nog ff met de ax in de weer geweest. De spoiler die ik tijden geleden van Ivar gekocht heb, er eens op gezet. Maar daar kwam nog heel wat bij kijken.... Spoiler zou nieuw zijn/is nieuw, maar volledig misvormt en krom; beetje miskoop dus eigenlijk, maarjaaa... na veel 5-en en 6-en toch gemonteerd; onderstaand 't resultaat.
1 kant nog mét striping en 1 zonder
't begint al een echte sjonnie bak te worden
Maar vanochtend toch nog ff met de ax in de weer geweest. De spoiler die ik tijden geleden van Ivar gekocht heb, er eens op gezet. Maar daar kwam nog heel wat bij kijken.... Spoiler zou nieuw zijn/is nieuw, maar volledig misvormt en krom; beetje miskoop dus eigenlijk, maarjaaa... na veel 5-en en 6-en toch gemonteerd; onderstaand 't resultaat.
1 kant nog mét striping en 1 zonder
't begint al een echte sjonnie bak te worden
Spoilers zijn altijd wat krom als ze nieuw zijn
door verpakken, vervoer en alles.
Maar t staat hem wel hoor!
door verpakken, vervoer en alles.
Maar t staat hem wel hoor!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
In principe was ik m´n auto bijna nooit... tsjaaa zo een 3-4 keer per jaar.
Maar nu was ´t echt ff nodig (uiteraard niet zinvol) met dit weer, en ik was vroeg klaar met werken ! Dus in de vrieskou met een emmertje sop in de weer gegaan... Schoner is die wel geworden, althans al het zout is er vanaf, maar al het water is aan de auto vastgevroren
Stelling; zinvol of niet zinvol om je auto te wassen in dit weer?
Antwoord; NIET zinvol
maarjaa... duff had me op zo een leuk idee gebracht gister met dat wassen en die letters op de banden
Maar nu was ´t echt ff nodig (uiteraard niet zinvol) met dit weer, en ik was vroeg klaar met werken ! Dus in de vrieskou met een emmertje sop in de weer gegaan... Schoner is die wel geworden, althans al het zout is er vanaf, maar al het water is aan de auto vastgevroren
Stelling; zinvol of niet zinvol om je auto te wassen in dit weer?
Antwoord; NIET zinvol
maarjaa... duff had me op zo een leuk idee gebracht gister met dat wassen en die letters op de banden
stuurt dat niet verschrikkelijk zwaar zo;n klein stuurtje?Job wrote:En sinds vandaag een ander (klein) stuurtje
De schroefjes vervang ik nog wel voor een paar roestvrije exemplaren verder ben ik er wel blij mee !
Witte tellerbak ook mee genomen, maar daar kom ik zelf niet uit, wellicht dat iemand op de frikandellenmeeting hierbij kan helpen
persoonlijk vind ik het orginele stuur nog het fijnste sturen
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Ik en mn broer hadden onze ax ook gaan afspuiten. Vandaag wil hij rijden, en al zijn sloten en ramen waren vervroren De mijne ook, maar twas zo erg niet.Job wrote:In principe was ik m´n auto bijna nooit... tsjaaa zo een 3-4 keer per jaar.
Maar nu was ´t echt ff nodig (uiteraard niet zinvol) met dit weer, en ik was vroeg klaar met werken ! Dus in de vrieskou met een emmertje sop in de weer gegaan... Schoner is die wel geworden, althans al het zout is er vanaf, maar al het water is aan de auto vastgevroren
Stelling; zinvol of niet zinvol om je auto te wassen in dit weer?
Antwoord; NIET zinvol
maarjaa... duff had me op zo een leuk idee gebracht gister met dat wassen en die letters op de banden
Geen aanrader dus