kon zo gauw ff niet vinden maar ik kwam net dus tot de ontdekking dat ik niet eens weet hoe ik dat precies moet doen aangezien ik altijd alleen maar op commando op t pedaal trapte
Ik heb zoiezo al een fout begaan (trommel er niet op gezet) en dat kost me 2 wielremcilinders maar voor volgende keer als ik nieuwe heb...
Alle remleidingen naar achter toe zijn vervangen (zowel koper als flexibel), voor niets veranderd.
Moet ik die dop op t reservoir dichtdoen of mag ie open blijven?
Moet ik nu t slangetje erop doen dan laten trappen (dat ie druk op bouwt ofzo) en dan opendraaien of moet ie open voor t trappen en tijdens trappen open blijven?
Hoe ver moet ik het ventiel eigenlijk opendraaien?
En ik neem aan dat ik vooraan ook moet ontluchten op dezelfde manier?
remmen ontluchten
Moderators: denny, vtspower, webmasters
remmen ontluchten
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Volgorde:
rechtsachter
linksachter
rechtsvoor
linksvoor
Dop op reservoir maakt weinig uit, maak gewoon dat er genoeg remvloeistof inzit.
Om te ontluchten:
1 pedaal indrukken en zo houden
2 nippel open (tot je het ziet komen, ik denk dat een halve slag al voldoende is)
3 nippel toe
4 pedaal lossen
1 ...
herhaal dit tot je plots propere rvs ziet komen en er geen bellen meer doorkomen. De druk in je pedaal zal je ook wel voelen.
Er bestaat ook een speciaal tooltje waarmee je je remmen kan ontluchten. Het werkt gewoon met een terugslagklepje waardoor je kan blijven pompen.
rechtsachter
linksachter
rechtsvoor
linksvoor
Dop op reservoir maakt weinig uit, maak gewoon dat er genoeg remvloeistof inzit.
Om te ontluchten:
1 pedaal indrukken en zo houden
2 nippel open (tot je het ziet komen, ik denk dat een halve slag al voldoende is)
3 nippel toe
4 pedaal lossen
1 ...
herhaal dit tot je plots propere rvs ziet komen en er geen bellen meer doorkomen. De druk in je pedaal zal je ook wel voelen.
Er bestaat ook een speciaal tooltje waarmee je je remmen kan ontluchten. Het werkt gewoon met een terugslagklepje waardoor je kan blijven pompen.