Ik wil zonet mijn OMP-veerpootbrug snel ff installeren, en breekt er wel niet een van die boutjes af Ik heb ze nochtans niet zó hard aangespannen.
Ik weet dat mijn veerpoot er wellicht dus wéér uit zal moeten.
Nu, mijn vraag: mag ik zo verder rijden? Met mijn andere ax kan ook niet gereden worden, want die is nog niet klaar.
En moet ik iets nieuws bestellen? Ik weet niet zo goed wat ik moet vervangen. De gehele toplager? En ze zijn nog maar nieuw van deze zomer :-/
Iemand die een korte uitleg kan geven?
boutje van veerpoot afgebroken
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Total admin
-
- Total admin
Ja, zo is dat. Ze is wel niet helemaal vanonderen afgebroken. Heel misschien kan ik er nog 'half' een moer opdraaien. Maar ik zou dus inderdaad moeten weten of ik die schroefdraad appart kan vervangen, en of ik zo voorlopig mag rijdenBrowny wrote:Het stuk schroefdraad is dus afgebroken terwijl je het moertje vastdraaide?
Misschien kan je het stuk schroefdraad los krijgen met iets als Boa Grabit en dan een nieuw schroefdraadje erin zetten. Ik weet alleen niet of zo'n stuk schroefdraad te vervangen is....
nah, Peter heeft vanuit groningen naar de axclubmeeting gereden ZONDER moertjes (helemaal geen )
als het tapeindje er nog een beetje inzit, zodat de veerpoot niet kan draaien.. dan kan je er wel tijdelijk mee rijden! wel uiteraard zo snel mogelijk oplossen..
ik had destijds het tapeind eruit geboord en er gewoon een boutje ingezet
als het tapeindje er nog een beetje inzit, zodat de veerpoot niet kan draaien.. dan kan je er wel tijdelijk mee rijden! wel uiteraard zo snel mogelijk oplossen..
-
- Total admin
Ja, er hangt wel nog een beetje aan. En ik denk dat ik het ook zal doorboren en er zelf een boutje zal indraaien. Zo hoef ik niet het gehele boeltje te demonterenq01z wrote:nah, Peter heeft vanuit groningen naar de axclubmeeting gereden ZONDER moertjes (helemaal geen )
thx!