tja, op de roestplekjes na, is de auto eigenlijk helemaal top.. met pijn in het hart verkocht, maar blij dat ie nog steeds in goeie handen is.. deze moet je niet verkopen, maar koesteren
GTi Ruudje wrote:tja, op de roestplekjes na, is de auto eigenlijk helemaal top.. met pijn in het hart verkocht, maar blij dat ie nog steeds in goeie handen is.. deze moet je niet verkopen, maar koesteren
veel veilige (koni) kilometers gewenst
Zo, ik heb het opeens in mijn rug zeg... Wat is dat ding laag en hard gedempt... Supervet!
Die roestplekjes idd ff bijwerken, want dat is jammer. Technisch lijkt hij nog oke...
GTi Ruudje wrote:tja, op de roestplekjes na, is de auto eigenlijk helemaal top.. met pijn in het hart verkocht, maar blij dat ie nog steeds in goeie handen is.. deze moet je niet verkopen, maar koesteren
veel veilige (koni) kilometers gewenst
Zo, ik heb het opeens in mijn rug zeg... Wat is dat ding laag en hard gedempt... Supervet!
Die roestplekjes idd ff bijwerken, want dat is jammer. Technisch lijkt hij nog oke...
laag en strak gedempt ja, toch kan het nog harder, maar dan wordt het een stuiterbak.. de dempers vóór kunnen nog veel strakker, maar das echt geen rijden. deze set up was op zandvoort ideaal
Afgelopen Zaterdag de AX nog wat verwend en verder aangekleed. Heel het interieur gedemonteerd, schoongemaakt en allerlei oude kabels van carkits en speakers eruit getrokken.
Kwam tot de minder plezierige ontdekking dat er een bevestigingspunt van de bestuurdersstoel was afgescheurd en met allerlei bouten weer geprobeerd was deze vast te zetten... Zonde zeg! As weekend de carroserie op die plaatsen even lassen.