Frikadellenmeeting / Nieuwjaarsborrel 17-01-2009
Moderators: Browny, webmasters
-
- AX liefhebber
Grote kans dat ik ook aanwezig ben met de zoon, neem eventueel Gerben Bouwman mee.
Ik heb niks te knutselen aan de AX maar wil me wel aanbieden voor het helpen van verlagen of andere dingen.
Kzal een electrischeslagmoersleutel meenemen, kan erg handig zijn.
Kga straks even met vrouwtje overleggen van hoe en wat.
Groeten Edwin
Ik heb niks te knutselen aan de AX maar wil me wel aanbieden voor het helpen van verlagen of andere dingen.
Kzal een electrischeslagmoersleutel meenemen, kan erg handig zijn.
Kga straks even met vrouwtje overleggen van hoe en wat.
Groeten Edwin
IK PROAT PLAT, SO WHAT !!!!!
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Volvo V70 2.4T 20v 200pk automaat 2001
AX-GTi 1992 3 januari
AX-GTi 1992 2 januari 115pk
Lijkt me een hele gezellige dag!
Ik kom langs, denk alleen niet dat er tegen die tijd nog iets dringends moet gebeuren aan de AX, want (om maar es ff origineel te zijn) wil ik ook m'n achteras nog verlagen en andere veren/dempers onder de auto.
Maar dat laat ik wel bij een garage doen, want dat lukt toch niet allemaal die ene dag
Tot dan allemaal!
Ik kom langs, denk alleen niet dat er tegen die tijd nog iets dringends moet gebeuren aan de AX, want (om maar es ff origineel te zijn) wil ik ook m'n achteras nog verlagen en andere veren/dempers onder de auto.
Maar dat laat ik wel bij een garage doen, want dat lukt toch niet allemaal die ene dag
Tot dan allemaal!
tip voor organisatie:
alvast indeling maken welke auto's het langst aan geklust zal worden, en welke minder lang, en dat de auto's waar het langst aan geklust worden, er ook op tijd zijn (13:00 uur) zodat er niet axjes achteraan in de loods staan die alleen maar olie hoeven te verversen.
alvast indeling maken welke auto's het langst aan geklust zal worden, en welke minder lang, en dat de auto's waar het langst aan geklust worden, er ook op tijd zijn (13:00 uur) zodat er niet axjes achteraan in de loods staan die alleen maar olie hoeven te verversen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Misschien een tip voor wie zijn achteras omlaag wil krijgen.
Dit kwam ik laatst in een automaterialenzaak tegen: link
Er staan zoveel milieu en veiligheidswaarschuwingen op dat het wel goed spul moet zijn
Dit kwam ik laatst in een automaterialenzaak tegen: link
Er staan zoveel milieu en veiligheidswaarschuwingen op dat het wel goed spul moet zijn
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX super weirdo
Ik denk dat het wel te doen is,... maar de kans dat een nippel van de remleidingen kapot gaat/niet past is aanwezig ...Job wrote:Rock's wrote:10 Job (verlagen van achteras/as wisselen)
mag 't nou wel of niet? anders gevraagd: gaat 't nou gebeuren of niet ?
Misch bij voorhand die nippels nieuw meenemen ? ... zijn die universeel ...of in verschillende maten ?
Misch. is de hulp van een ervaren aswisselaar of remleiding monteur wenselijk ....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Ja en nee.
As vervangen houdt ook in dat de remleidingen los moeten en dat je naderhand de boel moet ontluchten (en dus je ontluchtingsnippeltjes los moet kunnen draaien, zonder dat ze breken).
As vervangen houdt ook in dat de remleidingen los moeten en dat je naderhand de boel moet ontluchten (en dus je ontluchtingsnippeltjes los moet kunnen draaien, zonder dat ze breken).
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
en ik ben er wel, maar ik geef echt alleen aanwijzingen hoor! Je moet echt niet denken dat ik de gehele dag op mn rug met een moker in mn handen mezelf aan gort ga slaan op div. torsieassen die niet vt voren in de kruipolie gezet zijn..
bovendien is mijn manier van verlagen niet zo goed voor de herbevestiging van je torsiestangen dus krijg ik weer commentaar enzo..
bovendien is mijn manier van verlagen niet zo goed voor de herbevestiging van je torsiestangen dus krijg ik weer commentaar enzo..
-
- AX Master
-
- profiel verwijderd
Ik ga er ook bij (proberen) te zijn.
Kom sowieso langs, maar als ik vrij van m'n werk kan krijgen kan ik miss. ook nog wel ff blijven om een frikandelletje te proeven, heb er veel over gehoord, maar kan er helaas nog (steeds) niet over oordelen! Heb hoge verwachtingen!
Klussen aan de AX, wanneer ik langer kan blijven dan langskomen:
*Blinderen zijruitjes achter. Is er iemand die daar zin in heeft en het geduld ervoor kan opbrengen? Ik heb het geduld er namelijk niet voor!
*Misschien kan iemand helpen met het inladen van een setje velgen?
Gr. Marco aka Mastenhose
Kom sowieso langs, maar als ik vrij van m'n werk kan krijgen kan ik miss. ook nog wel ff blijven om een frikandelletje te proeven, heb er veel over gehoord, maar kan er helaas nog (steeds) niet over oordelen! Heb hoge verwachtingen!
Klussen aan de AX, wanneer ik langer kan blijven dan langskomen:
*Blinderen zijruitjes achter. Is er iemand die daar zin in heeft en het geduld ervoor kan opbrengen? Ik heb het geduld er namelijk niet voor!
*Misschien kan iemand helpen met het inladen van een setje velgen?
Gr. Marco aka Mastenhose
Ik zou het verlagen van de achteras thuis doen. Mocht het niet lukken, of mocht er wat kapot gaan dan heb je de auto gewoon thuis staan en niet bij iemand die er niet op zit te wachten dat er een niet verplaatsbare auto bij hem of haar in de schuur staat.
Dat is ook 1 van de belangrijkste redenen om het niet op zo'n meeting te doen. Het kan namelijk goed vast zitten. Je bent dan blij dat je auto ergens staat waar hij niemand in de weg staat.
Dat is ook 1 van de belangrijkste redenen om het niet op zo'n meeting te doen. Het kan namelijk goed vast zitten. Je bent dan blij dat je auto ergens staat waar hij niemand in de weg staat.