Aad aka Rock's C4 + AX Volcane + AX 16v + DS3
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
-
- profiel verwijderd
-
- AX super weirdo
Michel is in dit geval de fotograaf ...
Cindy zit er het dichtste bij
Vanmorgen (lekker vroeg) met Michel op pad geweest richting Den Helder ... Anna Paulowna blanca om precies te zijn om onze nieuwe Spot te spotten...
Dat de motorkap en een zijscherm vervangen moesten worden wisten we al ....
Via de Mail al een gunstige prijs weten te bedingen, dus het was interessant genoeg om de wekker voor te zetten ..... maarjah,... wat kan je verwachten voor 500 piek ...
Spannend dus .... (zeker omdat we vorige week bij een enorm rotte ax zijn wezen kijken)
het plaatwerk heeft wat golfjes ...en hier en daar heeft hij wat roestplekjes die gewoon schreeuwen om behandeld te worden ...
Het motorblok is smerig en de kofferklep heeft een aantal krassen van een cm diep ...
Aangezien het allemaal puntjes zijn die ik zelf aan kan pakken en de ax erg lekker pruttelt dacht ik ..... hij is het net waard.
2 zakjes bloembollen erbij, en we gingen weer terug richting huis met mijn nieuwe project .... ik heb er zin in
oow,... de bollen waren heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ....
Cindy zit er het dichtste bij
Vanmorgen (lekker vroeg) met Michel op pad geweest richting Den Helder ... Anna Paulowna blanca om precies te zijn om onze nieuwe Spot te spotten...
Dat de motorkap en een zijscherm vervangen moesten worden wisten we al ....
Via de Mail al een gunstige prijs weten te bedingen, dus het was interessant genoeg om de wekker voor te zetten ..... maarjah,... wat kan je verwachten voor 500 piek ...
Spannend dus .... (zeker omdat we vorige week bij een enorm rotte ax zijn wezen kijken)
het plaatwerk heeft wat golfjes ...en hier en daar heeft hij wat roestplekjes die gewoon schreeuwen om behandeld te worden ...
Het motorblok is smerig en de kofferklep heeft een aantal krassen van een cm diep ...
Aangezien het allemaal puntjes zijn die ik zelf aan kan pakken en de ax erg lekker pruttelt dacht ik ..... hij is het net waard.
2 zakjes bloembollen erbij, en we gingen weer terug richting huis met mijn nieuwe project .... ik heb er zin in
oow,... de bollen waren heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
fotooos;)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
-
- AX super weirdo
Tsja,... het mooie van een beschadigde voorkant is dat je hem op kan lappen
ff een plekje zoeken voor mijn bollen ....
Ik had Michel een striptease belooft op de motorkap als dank voor het rijden .... daar gingen we dan ... de rest van die foto's zijn per PB op te vragen ...
Gefeliciteerd Aad, ziet er best netjes uit hoor, ik zie idd wel wat plekjes op de foto's maar voor dat geld mag je niet te kieskeurig zijn
Ben benieuwd wat dit voor karretje gaat worden iig...
Veel plezier met je nieuwe tuut en dat gaat wel lukken aan de te zien.
Ben benieuwd wat dit voor karretje gaat worden iig...
ben ik het hier wel mee eens, dat geldt namelijk ook voor die van Cindy, maarja Cindy is nu eenmaal een dame he, ja echtHij moet wel een stoerder uiterlijk krijgen hoor ..... ik vind het nu een dame's autootje .... en ook al is hij voor mijn vrouw ... ik denk dat ik er het meeste in gaat rijden ....
Veel plezier met je nieuwe tuut en dat gaat wel lukken aan de te zien.
-
- AX super weirdo
Die van mij is qua uiterlijk een stuk minder .... maar ik heb er een betere radio bij gekregen .... een Phillips tov een Yoko ....
Maar nu heb jij een Alpine mp3, en ik een euh .... philips rad./cass.
Ik zou graag alle plannen willen delen met jullie ..... maar wil proberen om jullie straks te verrassen met in 1x een aantal dikke updates ... een soort herboren ax om te showen ...
Maar wie het forum de afgelopen 3 maanden heeft bijgehouden kent nagenoeg alle ingredienten voor dit project ...
Maar nu heb jij een Alpine mp3, en ik een euh .... philips rad./cass.
Ik zou graag alle plannen willen delen met jullie ..... maar wil proberen om jullie straks te verrassen met in 1x een aantal dikke updates ... een soort herboren ax om te showen ...
Maar wie het forum de afgelopen 3 maanden heeft bijgehouden kent nagenoeg alle ingredienten voor dit project ...