Ik moet zeggen dat je best een mooie tuin hebt Bas
Job, lees m'n wie-is-wie maar eens door, dan zie je dat er meer geld in is gaan zitten dan dat de AX indertijd gekost heeft (en dat was ook aan de hoge kant). Hij heeft best veel onderhoud nodig gehad om in deze staat te komen, en daar zijn over het algemeen kwalitatief goede, meestal nieuwe en vaak originele onderdelen voor gebruikt.
Bossie wrote:en daar zijn over het algemeen kwalitatief goede, meestal nieuwe en vaak originele onderdelen voor gebruikt.
er zijn een aantal axjes op dit forum (waarvan ik het weet) in topstaat, gewoon nog net zo goed als uit de fabriek of danwel beter.. die van Bossie is een duidelijk voorbeeld van beter..
maaruhm Job, dat kan jij ook geweoon hoor, als je wat vaker werkt en wat minder eet
Hester vindt ze ook mooier en mijn dealer ook. Ik ben er zelf nog niet helemaal over uit. Maar de kans is best groot dat hier van het voorjaar mooi zomerrubber om komt, de winterbandjes op andere wieltjes, mooie steelies en dat de vorige set verkocht gaat worden.
Het blijven idd leuke velgen die SAXO VTS velgen. Toulouse toch.
Mooie AX Jan. Een prima voorbeeld hoe de tijd/omstandigheden geen vat heeft kunnen krijgen op een auto.
Da's een deuk die ik er gratis bij kreeg bij aanschaf Die zat er al in. Dat moet nog een keer aangepakt worden, maar daar heb ik niet zo'n haast mee. Straks met de nieuwe striping wordt de aandacht er toch bij weggetrokken
Bossie wrote:Da's een deuk die ik er gratis bij kreeg bij aanschaf Die zat er al in. Dat moet nog een keer aangepakt worden, maar daar heb ik niet zo'n haast mee. Straks met de nieuwe striping wordt de aandacht er toch bij weggetrokken
dus wat jij wilt zeggen is dat elke keer als ik je zie, ik je er straks weer op moet wijzen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Bossie wrote:Da's een deuk die ik er gratis bij kreeg bij aanschaf Die zat er al in. Dat moet nog een keer aangepakt worden, maar daar heb ik niet zo'n haast mee. Straks met de nieuwe striping wordt de aandacht er toch bij weggetrokken
dus wat jij wilt zeggen is dat elke keer als ik je zie, ik je er straks weer op moet wijzen