Job wrote:Ik ga toch proberen van de achteras werk te maken, verlagen dus!!
Iemand zin om hierbij te assisteren... uhmm ik bedoel de klus te willen leiden en ik assisteer ! ik heb de kennis nl. niet echt!
Vanaf morgen meteen beginnen met olie-en !
Ik denk dat je de enige niet zal zijn. Mijn broer (beefy) wil die dag ook zijn GT5 verlagen. Hopelijk wil het allemaal wat goed loskomen.
haha, ik wil ook nog wel hulp met die kl*te achteras
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Achteras ligt compleet in de keuken en de voorpoten staan compleet in de schuur.
Maar 'k zal zeker wel even de trommels van de achteras moeten halen zeker?
En zijn de remcylinders van een Volcane hetzelfde als die van een GTI?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Waarom wil je de trommels er af halen? Moet er aan de 4-gaats achteras nog wat met de remmen gebeuren? Dat zou ik alvast voor elkaar maken. Wisselen gaat dan aardig snel.
Achteras is de handremkabels loshalen onder de auto (incl. hitteschildje op de tank), remleidingen los maken van de slangen op de achteras en 4 bouten. De trommels kunnen gewoon blijven zitten.
Compleet onderstel vervangen .... klinkt al dat ik de heftruck moet inzetten
Ik geloof dat er met assen overzetten wel opgelet moet worden met de aansluiting van de remmen (koppelingen kunnen volgens mij wel eens anders wezen ......maar miss. is dat gelul .... )
Het is natuurlijk het fijnste als iedereen uiteindelijk gewoon weer met zijn ax naar huis kan .... momenteel heb ik niet heel veel onderdelen op de zolder voor noodreparaties.... tenzij iedereen opeens noodwielen nodig heeft
Zullen we de naam veranderen in 'verlaag je achteras meeting'
Als alles los gaat overigens zo gebeurd. Beetje jammer dat dat meestal het geval niet is
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik ga iedereen toelache....uhh -juichen natuurlijk
en ik zal natuurlijk weer de nodige foto's maken *duwt grietje met haar spiegelreflexcamera opzij*
@ Rocks, het zoldertje waar de wielen opgestapelt staan, mag ik daar op de hoek mijn camera op statief toevallig plaatsen ? of ergens anders hoog in een hoek waar niemand er tegenaan stoot ?