Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)
Moderator: webmasters
godsamme, als je hard remt lig je op je dak
maar vette velgen man, ziet er goed uit..
ennuhm, voor je achteras.. alles ff goed in de kruipolie zetten.. paar weken lang (zeg maar tot de sleutelmeeting) dan hebben we kans dat we m loskrijgen! anders gewoon niet.. achterassen zitten altijd vreselijk vast.. ook niet gek, als je bedenkt dat het 2 soorten staal tegen elkaar zijn, met daarin een boutje+ringetje dat weer een ander soort staal is.. en dan dat 15 jaar lang in de regen/weer/wind zonder dat het ooit fatsoenlijk wordt schoongemaakt!
dusss gewoon je torsiestangen tt aan de sleutelmeeting minimaal 1x per week helemaal in de kruipolie zitten (de plekken waar hij vast zit dus..)
maar vette velgen man, ziet er goed uit..
ennuhm, voor je achteras.. alles ff goed in de kruipolie zetten.. paar weken lang (zeg maar tot de sleutelmeeting) dan hebben we kans dat we m loskrijgen! anders gewoon niet.. achterassen zitten altijd vreselijk vast.. ook niet gek, als je bedenkt dat het 2 soorten staal tegen elkaar zijn, met daarin een boutje+ringetje dat weer een ander soort staal is.. en dan dat 15 jaar lang in de regen/weer/wind zonder dat het ooit fatsoenlijk wordt schoongemaakt!
dusss gewoon je torsiestangen tt aan de sleutelmeeting minimaal 1x per week helemaal in de kruipolie zitten (de plekken waar hij vast zit dus..)
haha, ja zo staat mijne er ook bij (en miss nog wel erger haha)
Succes met je achteras, k*t klusje.
Succes met je achteras, k*t klusje.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Heeft iemand hier een antwoord op voor mij !?Job wrote:van het verlagen wordt werk gemaakt !
Een al verlaagde as vervangen voor de huidige is dat een optie, en beetje te doen?
En verder ondanks het slechte weer ff de hogedruk op de auto gehad; in navolging van Jan, zeg maar !
ziet er nu zo uit ... met beide andere axen
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)