en wéér een Slopel met schade erbij...
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
en wéér een Slopel met schade erbij...
...en daarmee dus ook de linker voorzijde van mijn TRS
Iemand nog uitleg nodig waarom er in de topictitel "wéér" staat?
Morgen de schade maar even opnemen en de rest van het verhaal typen want als ik dat nu doe dan bestaat het voor 99% uit vloeken...
om toch even kort te zijn over de schade... spatscherm is gevouwen en het knipperlicht is kapot (maar dan ook echt kapot). Hoe het er onder uitziet zien we morgen op de dag wel...
P.S. m'n haat tegen Opels van na 2000 begint ondertussen steeds groter te worden (er is geloof ik maar echt een héle kleine selecte groep die wel normaal kan rijden maar die zijn volgens mij voor Nederland op 1 hand te tellen...)
Iemand nog uitleg nodig waarom er in de topictitel "wéér" staat?
Morgen de schade maar even opnemen en de rest van het verhaal typen want als ik dat nu doe dan bestaat het voor 99% uit vloeken...
om toch even kort te zijn over de schade... spatscherm is gevouwen en het knipperlicht is kapot (maar dan ook echt kapot). Hoe het er onder uitziet zien we morgen op de dag wel...
P.S. m'n haat tegen Opels van na 2000 begint ondertussen steeds groter te worden (er is geloof ik maar echt een héle kleine selecte groep die wel normaal kan rijden maar die zijn volgens mij voor Nederland op 1 hand te tellen...)
Een financiële vergoeding is in dit geval slechts een schrale troost.
En Michel, ik vloek wel ff met je mee hoor! (En niet te zuinig ook!)
En Michel, ik vloek wel ff met je mee hoor! (En niet te zuinig ook!)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
met zo'n oude auto is de verzekering ook snel geneigd om te roepen "was niet zo veel waard, total loss" en dus geen vergoeding of iets dergelijks. Of je moet je auto laten taxeren, schijnt weer dure grap te zijn.
Was 't een harde klap? Mijn achteras is krom, tenminste, dat is het vermoeden, en daar kom je pas na verloop van tijd achter
Was 't een harde klap? Mijn achteras is krom, tenminste, dat is het vermoeden, en daar kom je pas na verloop van tijd achter
Valt mee gewoon zorgen dat de auto er perfect bij staat als de schade expert komt, dus goed wassen, poetsen enz..raoel wrote:met zo'n oude auto is de verzekering ook snel geneigd om te roepen "was niet zo veel waard, total loss" en dus geen vergoeding of iets dergelijks. Of je moet je auto laten taxeren, schijnt weer dure grap te zijn.
ik kreeg voor de gti een aardig bedrag waar je een hele knappe ax voor terug kan kopen
Maar schade is altijd vervelend, succes met de afhandeling:)
Jeetje Michel dat is zonde, tis te hopen dat je iig nog een net bedrag terug krijgt van de verzekering, wij zijn naar alacar geweest en die konden ons aardig matsen, ze zijn zowel taxateur als schade hersteller.
En idd er is maar een select groepje in NL die het autorijden nog serieus neemt, de rest in leasebakken (natuurlijk niet allemaal) rijden een stuk slordiger, het is toch hun auto niet kansloos zeg ik je.
Ben wel benieuwd naar eventuele foto's.
En idd er is maar een select groepje in NL die het autorijden nog serieus neemt, de rest in leasebakken (natuurlijk niet allemaal) rijden een stuk slordiger, het is toch hun auto niet kansloos zeg ik je.
Ben wel benieuwd naar eventuele foto's.
michellllll, dat meen je niet
stomme slopels, en waarom de trs ook he, dammmnnnnn
Mocht je nog onderdelen zoeken, ik heb ook nog een hoop he!
stomme slopels, en waarom de trs ook he, dammmnnnnn
Mocht je nog onderdelen zoeken, ik heb ook nog een hoop he!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Hier maar even de foto's:
Foto's van gisternacht
Schade bij m'n TRS
schade aan de Slopel
Foto's van vandaag, schade lijkt gelukkig beperkt tot een zijscherm en een knipperlicht (en een verbogen linker bumpersteun)
Door de opgeduwde bumpersteun is het spul aan de voorkant wat ontwricht
bumpersteun links is zo ingedrukt dat de bumper behoorlijk uit z'n fatsoen gerukt is.
Om even een verhaal te schrijven:
Eerst even een foto voor de uitleg:
Op de foto zie je een rood puntje, daar is het gebeurd...
Op de afbeelding zie je een grote rotonde met waarvan ik op de afbeelding van rechts kwam.
Ik moest rechtsaf de A16 op, dit is 1 baan die daar heen gaat (met op de weg een duidelijke pijl naar rechts) en daarnaast heb je twee banen die de rotonde op gaan (met op de weg een duidelijke pijl rechtdoor.
Ik had mijn richtingaanwijzer netjes uit naar rechts en net voor ik de verkeerlichten (ter hoogte van de rode stip) onderdoor rijdt steekt er een Slopel de richtingaanwijzers uit en komt daarmee gelijk naar rechts mijn baan op. dit gebeurde zo dicht voor me waardoor remmen gewoon onmogelijk was.
Op meerdere fronten was de andere partij fout, haar verkeerslicht was rood (de mijne groen), er stond een dubbele doorgetrokken streep en ze veranderd van rijrichting op een moment dat dit niet meer mogelijk is.
Na het ongeluk een stukje verderop gestopt en eers maar even de schade (in het donker) opgenomen. Bleek dus dat er nog steeds ook bijrijders zijn die kun verstand ergens op een plaats hebben zitten waar dit niet hoort te zitten. Die mensen dachten dus serieus dat een kapot knipperlicht hoort en dat m'n zijscherm geen deuk had maar dat dit ook zo hoorde vandaar ook dat er op die Slopel echt duidelijke schade zat en er best wel een klap was...
Bij het invullen van de schadeformulieren werdt het er ook niet makkelijker op want de suftr*t (kan er gewoon niets anders van maken) die achter het stuur zat die bevestigde mijn verhaal en gaaf haar fout toe maar vond het niet nodig om dit op papier te zetten... Mijn verhaal staat zoals het gebeurd is in elk geval duidelijk op papier.
Nu maar afwachten wat de verzekering er van maakt...
Foto's van gisternacht
Schade bij m'n TRS
schade aan de Slopel
Foto's van vandaag, schade lijkt gelukkig beperkt tot een zijscherm en een knipperlicht (en een verbogen linker bumpersteun)
Door de opgeduwde bumpersteun is het spul aan de voorkant wat ontwricht
bumpersteun links is zo ingedrukt dat de bumper behoorlijk uit z'n fatsoen gerukt is.
Om even een verhaal te schrijven:
Eerst even een foto voor de uitleg:
Op de foto zie je een rood puntje, daar is het gebeurd...
Op de afbeelding zie je een grote rotonde met waarvan ik op de afbeelding van rechts kwam.
Ik moest rechtsaf de A16 op, dit is 1 baan die daar heen gaat (met op de weg een duidelijke pijl naar rechts) en daarnaast heb je twee banen die de rotonde op gaan (met op de weg een duidelijke pijl rechtdoor.
Ik had mijn richtingaanwijzer netjes uit naar rechts en net voor ik de verkeerlichten (ter hoogte van de rode stip) onderdoor rijdt steekt er een Slopel de richtingaanwijzers uit en komt daarmee gelijk naar rechts mijn baan op. dit gebeurde zo dicht voor me waardoor remmen gewoon onmogelijk was.
Op meerdere fronten was de andere partij fout, haar verkeerslicht was rood (de mijne groen), er stond een dubbele doorgetrokken streep en ze veranderd van rijrichting op een moment dat dit niet meer mogelijk is.
Na het ongeluk een stukje verderop gestopt en eers maar even de schade (in het donker) opgenomen. Bleek dus dat er nog steeds ook bijrijders zijn die kun verstand ergens op een plaats hebben zitten waar dit niet hoort te zitten. Die mensen dachten dus serieus dat een kapot knipperlicht hoort en dat m'n zijscherm geen deuk had maar dat dit ook zo hoorde vandaar ook dat er op die Slopel echt duidelijke schade zat en er best wel een klap was...
Bij het invullen van de schadeformulieren werdt het er ook niet makkelijker op want de suftr*t (kan er gewoon niets anders van maken) die achter het stuur zat die bevestigde mijn verhaal en gaaf haar fout toe maar vond het niet nodig om dit op papier te zetten... Mijn verhaal staat zoals het gebeurd is in elk geval duidelijk op papier.
Nu maar afwachten wat de verzekering er van maakt...
-
- Archivaris
- Posts: 5045
- Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
ergens heb ik een vermoeden dat dat niet gaat werkenq01z wrote:en dat zn velgen plots staal waren, ipv 16" lichtmetaal?Rock's wrote:Ik hoop dat de verzekering begrijpt dat jouw verstralers er ook spontaan zijn uitgeschoten en dat ze nergens meer te vinden waren....
en over verstraler gesproken... ben blij dat ik ze nog niet gemonteerd heb...