.... dus kun je 'm er uit gewichtsbesparing net zo goed af rijden. Die poging heb ik vanmorgen maar eens gedaan met de 306, er stond een wegafzettingspaal net iets meer naar binnen dan de andere wegfzettingspalen
(correctie geleidebaak: )
Tikte 'm nog net met de spiegel aan. Geen grote schade (zwart plastic kapje ligt eraf) maar wel irritant. Kunnen die wegwerkers die dingen niet gewoon fatsoenlijk neerzetten? Is het een idee om wegwerkers een blaastest te laten doen als ze die wegafzettingen neerzetten?
Volgende keer gewoon beter mikken. Of recht over de paal das ook leuk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
hahahaha henry
schildjes (hoe ze ze in de wegnbouw noemen) plaatsen ze niet voor niets he
en plastic gaat helaas niet aan de kant,
zonde van je spiegel maar moet mijn mensen toch ene tikkie beschermen aangezien ik echt weet hoe hard die gasten werken voor onze wegen. en die schildjes staan er meestal met een reden dus iets beter oppassen is misschien een beter plan dan dranktesten voor die gasten.
groet arjan
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
ik heb er een half jaar stage gelopen in de wegenbouw, en ben nu naast me studie assistent werkvoorbereider voor die jongens. maar het was het zwaarste half jaar ooit. dus petje af voor de jongens met oranje hesjes
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
arjanklepper wrote: dus petje af voor de jongens met oranje hesjes
Begrijp me niet verkeerd, alle respect voor de mannen van de wegenbouw. Ik rij trouwens overal te hard, behalve bij wegwerkzaamheden. Ik reed dan ook max 30 bij dit voorval.
De bewuste geleidebaak stond langs een rechte weg, waar alle andere geleidebaken netjes op de wegrand stonden. Deze stond net meer naar binnen, zonder reden.
Maak niet uit verder, maar de volgende keer wil ik er meer pret van; die dingen breken best mooi. (breekpunt zit bij de basis) Denk trouwens dat als ik meer schade had gehad ik de wegenbouwer / provincie wel aansprakelijk had gesteld.
arjanklepper wrote: dus petje af voor de jongens met oranje hesjes
Begrijp me niet verkeerd, alle respect voor de mannen van de wegenbouw. Ik rij trouwens overal te hard, behalve bij wegwerkzaamheden. Ik reed dan ook max 30 bij dit voorval.
ach ja... heb er ook achter gewerkt, ben landmeter geweest, vandaar.
zou idd iedereen willen verzoeken om normaal te rijden bij wegwerkzaamheden, als ze met 120 langskomen waai je nl. serieus van de weg af, ook al zit er nog een strook tussen.
aan de afzetters: doe je afzettingen fatsoenlijk, daar heb ik me als "wegwerker" ook weleens aan mogen irriteren.
Bossie wrote:Nee Duff, als je uit de regionen komt waar -Henry- vandaan komt, dan BEN je dat nodig
En deuren gaan open, niet los!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bossie wrote:Nee Duff, als je uit de regionen komt waar -Henry- vandaan komt, dan BEN je dat nodig
En deuren gaan open, niet los!
Nee hoor, ik doe de deur los. Stelletje cultuurbarbaren!
als je de deur los doet haal je hem uit de scharnieren
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).