Helemaal in het noorden is een beetje erg ver voor mij.
Ik had iemand gevonden,...... maar die stuurde mij zojuist een mailtje dat hij de ax compleet heeft weggedaan !!!..........net nu ik ze morgenochtend wou gaan halen.....
Heeft er verder echt niemand een set voorgordels liggen, of weet er iemand een complete AX voor 100 euro of minder te staan zodat ik gelijk een donorauto heb ?
Code rood hier bij Rock's...........HELUUUUUUUUUUUP
Het lijkt erop dat ik gordels moet hebben van het Nieuwe type AX...... (murpy's law)
Is er niet iemand in de regio Rotterdam met een nieuw type AX waarvan ik de gordels voor een weekje mag lenen..... in ruil voor een bos rozen ofzo ??????????
Sorry rock's ik heb wel een oud type voor je staan waar je ze af ken halen Staat in papendrecht in de loods naast de AX Sport ken je die ook gelijk zien
Erg verlijdelijk,...... maar de gordels van het oude type passen echt niet !
En nieuwe type's liggen niet vaak op de sloop !....... dus het wordt nog moeilijk zoeken ook !
De code kan inmiddels niet roder omdat de meeste sloperijen nu dicht zijn... morgen ook gesloten zijn.......en maandag heb ik het erg druk op mijn werk !
Wie zijn gordels mag ik lenen ? ..... in de tussentijd zetten we de mijne er dan ff in zodat je niet zonder gordels hoeft te rijden !!!
Ik ga het bod verhogen met een mooie bos rozen en een AXCLUB sticker, Of als jij nog geen deurtje voor je dashboardkastje hebt... een deurtje... of gewoon een huurbedrag !!
Het verwijderen en weer plaatsen van de gordel leverd echt GEEN schade op en is binnen 5 minuten gebeurd...
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Pfooeeei blij dat er een crisis is afgewend. Werd al gek van al die knipperende rooie lampies
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
NOPE............. ik ga het opgeven......... ik weet niet welk type gordels ik nodig heb........ die van jou waren identiek aan die van model 1.........die flikkers bij Citroen zullen wel weer de gordels hebben veranderd i een bepaald bouwjaar....... als iemand uit kan zoeken welk jaar heb ik weer een lichtpuntje.